اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درخواست وزیر جنگ صهیونیستی از حماس برای حفظ آرامش

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش تعداد سامانه‌های پدافند هوایی در نزدیکی نوار غزه، به گروه‌های مقاومت غزه هشدار داد که در صورت تداوم عملیات‌های راکتی، حملات شدیدتری به غزه انجام می‌شود.

درخواست وزیر جنگ صهیونیستی از حماس برای حفظ آرامش

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از تبادل آتش بامداد چهارشنبه بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم به تهدید گروه‌های مقاومت در این منطقه روی آورد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، گانتز با صدور بیانیه‌ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» را تهدید کرد که حملات بامداد چهارشنبه به نوار غزه فقط بخش کوچکی از واکنش اصلی بود و اگر عملیات‌های راکتی مقاومت متوقف نشود، حملات اسرائیل نیز شدیدتر می‌شود.

وی طی بازدید از جوخه نظامی مسئول نظارت بر نوار غزه، گزارشی از روند آماده‌سازی ارتش برای مقابله با عملیات‌های بیشتر توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی دریافت کرد.

بر این اساس، وزیر جنگ اسرائیل تهدید کرد: «همزمان که اسرائیل به سمت آینده‌ای بهتر و امن‌تر می‌رود، سران حماس آینده کودکان غزه را رها کرده و فاجعه بر سر آنها می‌آورند. از حماس می‌خواهم آرامش را حفظ کند. اگر آتش ادامه یابد، پاسخ دیروز فقط نوک کوه یخ خواهد بود».

همزمان وبگاه عبری‌زبان «واللا نیوز» نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی از بیم عملیات راکتی گسترده‌تر از نوار غزه، تعداد بیشتری سامانه پدافند هوایی «گنبد آهنین» در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف این منطقه مستقر کرده است. 

شامگاه سه شنبه بود که چند راکت از نوار غزه به سوی شهرک های اشدود عسقلان شلیک شد. برخی منابع خبری از مجروح شدن حداقل شش شهرک‌نشین صهیونیست در این عملیات خبر دادند.

بعد از آن شبکه‌های المیادین و الجزیره گزارش دادند که جنگنده‌ها و پهپادهای رژیم صهیونیستی به مناطقی در شرق و جنوب نوار غزه حمله کردند.

 ارتش رژیم صهیونیستی نیز صبح چهارشنبه، با بیان اینکه شب گذشته حدود ۱۵ راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی نوار غزه شلیک شد، مدعی شد جنبش حماس مسئول تمام اتفاقات داخل و خارج نوار غزه است. (جزئیات بیشتر).

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول