اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

از نگرانی پیشکسوتان استقلال تا هوادارانی که کسی پاسخگوی آنها نیست/وزیر پاسخگوی هواداران باشد

مدیرعامل باشگاه استقلال در حالی که مشغول جذب بازیکن و تمدید قرارداد بازیکنان تیم می‌شود که این تیم سرمربی ندارد و مشخص نیست چه کسی در پشت صحنه در حال انتخاب بازیکن است.

از نگرانی پیشکسوتان استقلال تا هوادارانی که کسی پاسخگوی آنها نیست/وزیر  پاسخگوی هواداران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران در حالی که هواداران استقلال تهران خوشحال از پیروزی تیم خود در دربی بودند هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که چه اتفاقاتی در پشت صحنه در حال رقم خوردن است.

از رفتن آنگونه فرهاد مجیدی در استقلال و مدیریتی که فقط به دنبال آن بود تا هواداران را سرگرم کند و در این میان این استقلال تهران بود که به حاشیه رفته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در حالی  که مشغول جذب بازیکن و تمدید قرارداد بازیکنان  می‌شود که این تیم سرمربی ندارد و مشخص نیست چه کسی در پشت صحنه در حال انتخاب بازیکن است.

این اتفاق در حالی رقم می خورد که در صورت نتیجه نگرفتن  استقلال در  فصل بعد، سرمربی آینده مدعی خواهد شد که من در انتخاب بازیکنان نقشی نداشته‌ام و تیم بسته شده ای را تحویل گرفته‌ام.

حال با پایان یافتن بحث حضور استراماچونی در استقلال و بازی با احساسات هواداران مدیریت این باشگاه که از کم و کیف عدم حضور این مربی در ایران اطلاع داشتند باید به هواداران این تیم پاسخی دهند که ماجرا چیست.

آندره آ استراماچونی با انتشار یک پیام در صفحه شخصی خود اعلام کرد که هیچ پیشنهادی برای بازگشت به وی نشده و البته در این متن اشاره کرده که به احساسات هواداران استقلال احترام می گذارد تا شایعات بازگشت مربی محبوب ایتالیایی به استقلال به پایان برسد.

در پیام استراماچونی به صراحت آمده است هیچ پیشنهادی به وی صورت نگرفته است و بهتر است که  مدیران استقلال در این زمینه توضیح بدهند که با چه کسی مذاکره کرده‌اند؟

و این در حالیست که امیرقلعه نویی و منصوریان در حال بستن قراردادهای خود هستند که به یکباره شایعه حضور الکس نوری مربی ایرانی شاغل در آلمان بر سرزبان ها می‌افتد.

 در این خصوص به سراغ یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال رفتیم که وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در این وضعیت همه ما نگران باشگاه استقلال  و هواداران این تیم هستیم.

 داریوش یزدی تصریح کرد: نگرانی ما از وضعیت موجود مدیریت ورزشی باشگاه استقلال هستیم چرا که وقتی که این گونه با یک سرمربی جوان مانند فرهاد مجیدی برخورد می شود، مدیریت باید پاسخگو باشد که چرا در شب بازی به ایتالیا می‌روند و به قول خودشان پای میز مذاکره می‌نشینند.

این مدرس فدراسیون فوتبال بیان کرد: مدیریت ورزشی بایستی پاسخگوی دلهای سوخته میلیون‌ها هوادار استقلال ایران باشد که چگونه با چنین مدیریتی یک مربی جوان اینگونه می‌رود و در حالی که استقلال می توانست قهرمان جام حذفی شود ان جام را هم از دست می دهد و در واقع باید گفت مسائل حاشیه‌ای مدیریتی حاصل تمام این رفت وآمدها بود.

بازیکن سابق استقلال تهران تصریح کرد: مدیریت باید بتواند بهترین کار و عملکرد را داشته باشد که مشاهده می شود ماحصل عملکرد آقایان وضعیت اکنون استقلال است.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت موجودگفت: باشگاهی به این بزرگی و پرافتخار در‌ آسیا چرا باید اینگونه باشدو در نگاه اول برمی‌گردد به نفر اول ورزش کشور، مشاورین و معاونان ایشان چرا که شخص وزیر ورزش امروز باید پاسخگوی هواداران استقلال باشد.

 یزدی ادامه داد: وزیر ورزش بایستی بداند بهترین‌ها در تیم استقلال و پرسپولیس مدیریت کنند و انتخاب سالم‌ترین و کارآمدترین تیم مدیریتی در این دو تیم صورت بپذیرید.

وی اذعان کرد: امروز وزیر ورزش به عنوان کسی که عوامل باشگاه استقلال را انتخاب کرده است  باید پاسخگوی احساسات میلیون‌ها هوادار استقلال تهران باشد.

 یزدی خاطرنشان کرد: همه ما به عنوان یک پیشکسوت استقلال امروز نگران وضعیت پیش آمده هستیم و امیدواریم که بتوانم به استقلال کمک کنیم.

 در ادامه این گفت‌وگو مهدی پاشازاده مدافع سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: متاسفانه وضعیت امروز شاهد وضعیت خوبی در استقلال نیستیم و هواداران نگران هستند.

 وی ادامه داد: مردم و هواداران استقلال قانع نمی شوند و مشاهده می‌کنیم هیچ برنامه‌ای برای آینده استقلال وجود ندارد.

 پاشازاده در خصوص آمدن مربی ایتالیایی به استقلال گفت: به زور که نمی‌شود یک مربی را آورد باید ابتدا سوال کرد آیا استراماچونی تمایل آمدن به ایران را دارد یا که خیر.

مدافع سابق استقلال افزود: مشاهده می‌کنیم از روز گذشته نام الکس نوری را مطرح کرده‌اند.

 پاشازاده در پاسخ به این سوال در صورتی که به شما پیشنهاد سرمربی‌گری استقلال تهران شود  آیا این پیشنهاد را قبول می‌کنید، اذعان کرد: موضوع کمک کردن به استقلال است و من نیز کار خودم را بلد هستم و اعتماد کامل دارم که می‌توانم به باشگاه کمک کنم.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول