اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

آقاجعفری: بن سلمان بحرین را به عنوان پیشمرگ به مسلخ فرستاد

آخرین سفیر ایران در منامه با اشاره به توافق سازش و با بیان اینکه بن سلمان بحرین را به عنوان پیشمرگ به مسلخ فرستاد، عنوان کرد: این سیرک نه در حقوق مشروع ملت فلسطین و نه در ماهیت تجاوزگری رژیم صهیونیستی تغییری ایجاد نمی‌کند.

آقاجعفری: بن سلمان بحرین را به عنوان پیشمرگ به مسلخ فرستاد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «مهدی آقاجعفری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی و آخرین سفیر ایران در بحرین در اظهاراتی در پی عادی سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی عنوان کرد: پس از اشغال نظامی بحرین توسط رژیم سعودی در مارس ۲۰۱۱، دولت این کشور در سیاست داخلی و خارجی کاملا مسلوب الاراده شده و همه دستورات از ریاض صادر می‌شود.

وی افزود: در سازش اخیر با رژیم صهیونیستی نیز، بن سلمان که به لحاظ برخی ملاحظات فعلا نمی‌تواند به این روند بپیوندد، بحرین را به عنوان پیشمرگ به مسلخ فرستاده است.

آقاجعفری اضافه کرد: این سیرک نه در حقوق مشروع ملت فلسطین و نه در ماهیت تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی تغییری ایجاد نمی‌کند.

آخرین سفیر جمهوری اسلامی ایران در منامه تصریح کرد: ملت فلسطین و ملت‌های آزاده جهان تسلیم این شوی انتخاباتی ترامپ نخواهند شد و مقاومت تا احقاق حقوق کامل فلسطین ادامه خواهد یافت.

به گزارش فارس، یک ماه و چند روز پس از توافق امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط در روز ۲۳ مرداد (۱۳ اوت) و به دنبال آن توافق روز جمعه ۲۱ شهریور ماه بحرین و این رژیم، روز سه‌شنبه (/۲۵ شهریور/۱۵ سپتامبر) واشنگتن شاهد حضور مقامات این دو کشور و نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای امضای این توافق سازشکارانه بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول