اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

‌تولید کننده‌ای که جهادگر شد+ فیلم

سرمایه‌گذاری که در اوج تحریم‌ها سال 97 واحد تولیدی خویش را افتتاح کرده و هدف گذاری برای صادرات کالا به کشورهای آسیای میانه را در دستور کار دارد.

‌تولید کننده‌ای که جهادگر شد+ فیلم

خبرگزاری فارس مازندران ـ جاوید عباسی| شیوه جهادگری در داشتن کارزار متفاوت است، گاهی یک سرباز، بعضی مواقع کشاورز، زمانی پرستار، موقعی پزشک و در برهه‌ای یک تولید کننده جهادگر می‌شود.

 اصلا جهادگری با نام ایران و ایرانی عجین شده و مترصد فرصت هستند تا خلاقیت‌ها را به خوبی ظهور و بروز دهند.

کشور ما در طول ۴۰ سال اخیر جهادگران متعددی را به خود دیده است، هر قشری برای اعتلای ایران اسلامی در دوره زمانی خویش تلاش وافری انجام داده تا نام ایران به خوبی بدرخشد.

حکایت گزارش ما مربوط به سرمایه‌گذاری است که در لباس جهادگر و در بخش تولید پا به میدان گذاشته و فرمان تولید را در دست گرفته و با ایجاد اشتغال برای ۶۵ نفر نامش را در زمره تولیدکنندگان جهادگر ثبت کند.

به این دلیل در این گزارش اصرار به استفاده از کلمه جهادگری داریم که این تولیدکننده درست در سال‌های ۹۷ و ۹۸ و در روزهای که دشمنان ما به لحاظ روحی و روانی تلاش برای ناامیدی برای هرگونه سرمایه‌گذاری در کشور را در دستور کار داشتند شاهسونی طرح تولید واحد فرآوری گوشت مرغ و آبزیان را در شهرک صنعتی ساری با شرکت شمسا در دستور کار خویش قرار داد.

ناگت ماهی، مرغ و گوشت از جمله تولیدات این مجموعه است که در حال حاضر در فروشگاه‌های مختلف استان مازندران و کشور و حتی بازارهای خارج از کشور به صورت صادراتی در دسترس قرار دارد.

تولید با کیفیت و بهداشتی بودن محصولات این مجموعه موجب شد مورد استقبال مردم  قرار گیرد.

صادرات محصول به کشورهای آسیای میانه هم در برنامه‌کاری شرکت قرار داشته و متولیان امر نمونه کالای تولید شده خویش را به کشورهای آسیایه میانه ارسال کرده و منتظر دریافت پاسخ‌ها برای ارسال انبوه کالا هستند.

 

 

نکته قابل توجه در جریان این بازدید رسانه‌ای که با همکاری بسیج مهندسین و بسیج رسانه استان مازندران شکل گرفته و چند نفر از فعالان رسانه‌ای حضور داشتند، عدم گلایه مدیرعامل شرکت از مسؤولان استانی بوده است.

کمتر موقع پیش می‌آید که فعالان حوزه تولید به خبرنگار دسترسی داشته باشند و از بروکراسی اداری گلایه نکنند.

مدیرعامل این مجموعه بروکراسی اداری را جزئی از فعالیت‌های کار و تولید ذکر کرد و گفت: بروکراسی اداری چندان در زمینه تولید نداریم، مواردی هم که وجود دارد پیش پا افتاده است و همه تلاش ما این است که با شرایط به خوبی کنار آمده و همه هم و غم ما تولید و توسعه فعالیت‌های شرکت است.

وی با درک شرایط فعلی کشور در سال جهش تولید برنامه‌ریزی برای افزایش میزان تولید و کسب بازارهای مختلف کشورهای همسایه را از برنامه‌های راهبردی این مجموعه ذکر کرد و افزود: بنا داریم با دریافت نیازمندی‌های بازارهای مختلف برای پاسخ به درخواست‌ها آماده باشیم.

الگوبرداری از سایر کشورها دیگر اقدامی است که مدیرعامل این مجموعه تولیدی برای افزایش تولید برای آن برنامه‌ریزی کرده است.

شاهسونی که به واسطه شرایط شغلی به کشورهای مختلف سفر می‌کند، در این باره اظهار کرد: یکی از اقدامات من در سفرها شناسایی نیازها و بررسی نحوه تولید در کشورهای مختلف است.

مدل‌سازی و برنامه‌ریزی برای تولید را در دستور کار واحد آرندی قرار داده و بر نهادینه‌سازی ایده‌های نو اصرار داریم و یک افق بلند مدت برای تولیدات شرکت را برنامه‌ریزی کردیم.

به گزارش فارس، در حالی که برخی از سرمایه‌داران پول‌های خویش را در بانک‌ها یا در مسیر واسطه‌گری سوق دادند افراد مانند شاهسونی با درک نیازهای کشور در سنگر تولید دست به کار شده و لباس جهادگری در تولید را به تن کردند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول