اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسته خبری پلیس| از کشف مواد مخدر در حاجی‌آباد تا توقیف کامیون‌های حامل سوخت قاچاق در میناب

پلیس هرمزگان در 48 ساعت اخیر در عملیات‌های جداگانه‌ای، عرصه را بر قاچاقچیان کالا و سوخت تنگ کرده است.

بسته خبری پلیس| از کشف مواد مخدر در حاجی‌آباد تا توقیف کامیون‌های حامل سوخت قاچاق در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پلیس هرمزگان در 48 ساعت اخیر در عملیات‌های جداگانه‌ای، عرصه را بر قاچاقچیان کالا و سوخت تنگ کرده است.

کشف 315 کیلو موادمخدر در حاجی آباد

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد در راستای مبارزه با موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی شب گذشته حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی شهرستان به دو دستگاه خودرو سواری پژو و پراید مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان خودروها بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و با افزایش سرعت اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی متهمان عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودروها و استفاده از تاریکی هوا و موقعیت جنگلی و کوهستانی منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به دستگیری راکب یک دستگاه موتورسیکلت که خودروها را اسکورت می کرد ، اظهار داشت: خودروها و موتورسیکلت توقیفی به یگان انتقال و در بازرسی دقیق از آنها 315 کیلو تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی دیگر قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کشف 58 هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید چغازردی "میناب" حین کنترل خودروهای عبوری محور " بندر عباس - میناب" به 2 دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شده وسریعا خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این دو کامیون 58 هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مجوزکشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش محموله سوختی کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 4 میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد : در این رابطه هر دو تانکر حامل سوخت قاچاق توقیف و 2 متهم دستگیر و  جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف 150 رأس دام قاچاق در هرمزگان

سرهنگ علیرضا گزمه اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان میناب در پی کسب خبری مبنی بر وجود احشام قاچاق در منطقه هشت بندی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و شناسایی محل موفق به کشف 150رأس گوسفند زنده شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد عنوان کرد: ارزش احشام قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه 7 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است .

کشف 56 هزار عدد ماسک بهداشتی قاچاق در پارسیان

سرهنگ سید غلامرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در ادامه طرح های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و به منظور جلوگیری از هرگونه قاچاق یا احتکار اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در شرایط کنونی جامعه، مأموران یگان امداد شهرستان پارسیان حین کنترل محور "بندرشیوع-پارسیان" به یک دستگاه پراید وانت مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 56 هزار عدد ماسک بهداشتی قاچاق کشف کردند.

حسینی، ارزش این اقلام کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مرتبط، یک میلیارد و 300میلیون ریال عنوان و تصریح کرد : ماسک های قاچاق کشف شده با تشکیل پرونده و تنظیم صورتجلسه جهت توزیع در جامعه هدف به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی پارسیان با تأکید بر اینکه مقابله جدی و بی امان با اخلالگران نظام اقتصادی کشور از اولویت های مهم و اساسی نیروی انتظامی است از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد سودجو و قانون گریز اقدام شود.

توقیف 800هزار نخ سیگار قاچاق از 2 خودرو

سرگرد جواد میرشکار گفت: مأموران انتظامی شهرستان بستک با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان در خصوص جابه جایی یک محموله سیگار قاچاق در یکی از محورهای فرعی شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:مأموران پس از اطمینان از صحت موضوع ضمن گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 2 دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

میرشکاری عنوان کرد: رانندگان بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و مراقبت ، خودرو ها را متوقف و در بازرسی از آنها 800 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بستک با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای دخانی مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 3میلیارد ریال برآورد شده است.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 280 کیلو تریاک

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با اقدامات اطلاعاتی روز گذشته یک باند قاچاق مواد افیونی را در بندرعباس شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات ضربتی 3 نفر از قاچاقچیان را در یک منزل دستگیر و در بازرسی از محل، 280 کیلوگرم تریاک کشف و 3 دستگاه خودرو متعلق به سوداگران که در امر توزیع و جابه جایی مواد از آنها استفاده می شد، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در خاتمه گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول