اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ابهام در شورای شهر صدرا

کمتر از یک ماه پیش بود که خبر دستگیری دو تن از اعضای شورای شهر صدرا جریان‌ساز شد و طبق اعلام دادگستری فارس این دو فرد دستگیر و روانه زندان شدند.

ابهام در شورای شهر صدرا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از دادگستری فارس، بنا به گفته رئیس‌کل دادگستری فارس ضمن تاکید بر قاطعیت دستگاه قضا مبنی بر مبارزه با فساد، دو عضو فعلی شورای شهر صدرا پیرو گزارشات نهادهای امنیتی و با اتهامات مشخص با دستور قضایی بازداشت شدند و هم‌اکنون در زندان به سر می‌برند.

همچنین دو نفر دیگر از همدستان این افراد که در فراهم نمودن مقدمات فساد نیز همکاری داشته‌اند ، دستگیر شدند و پرونده در حال تحقیق و تکمیل تحت نظارت بازپرس ویژه است.

براساس شنیده‌ها از سوی منابع آگاه، در پی صدور نظارت قضایی توسط بازپرس ویژه پرونده، این دو عضو متخلف برای مدتی از حضور در شورا معلق شده‌اند.

در این راستا و به دنبال آن، در پی استعفای برخی دیگر از اعضا، شورا جهت تشکیل جلسه حدنصاب اعضا را ندارد و به نظر می‌رسد شورای شهر صدرا عملا منحل شده است.

لازم به ذکر است که از ابتدای تشکیل شوراها و استقلال شورا و شهرداری شهر جدید صدرا، بارها شاهد بازداشت و محکومیت اعضای شورا و برخی شهرداران و مدیران این شهر جدید بوده‌ایم.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول