اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آموزش ۳۰۰ نفر در دهیاری‌های استان سمنان

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از برگزاری دوره آموزشی ارتقای دانش مالی برای ۳۰۰ دهیاری و مسؤولان امور مالی دهیاری‌های استان سمنان خبر داد.

آموزش ۳۰۰ نفر در دهیاری‌های استان سمنان

مهدی صمیمیان به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: دوره آموزشی در زمینه امور مالی و حسابرسی برای دهیاران استان سمنان و مسؤولان امور مالی آنها به مدت یک هفته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا برگزار شد.

وی بیان کرد: آموزش به دهیاران استان سمنان و کارشناسان امور مالی آنها به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا در هر شهرستان جداگانه برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با تأکید بر اینکه آموزش دهیاران به‌عنوان مدیران روستایی نقش مهمی در توسعه روستا دارد، افزود: آموزش و توانمندسازی دهیاران در اولویت کاری دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان قرار دارد.

صمیمیان خاطرنشان کرد: ارتقای دانش دهیاران در زمینه امور مالی، شفافیت مالی و برنامه‌ریزی عملیاتی بر اساس میزان اعتبارات را به همراه دارد و می‌تواند نویدبخش توسعه و تقویت طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی در روستاها باشد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول