اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بسیجیان اجازه کوچک‌ترین دخالت دشمنان در کشور را نمی‌دهند

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: بسیجیان همیشه در صحنه اجازه کوچک‌ترین دخالت دشمنان در کشور را نمی‌دهند و اگر آن‌ها حرکتی کنند، پاسخ دندان‌شکنی بسیجیان به آن‌ها خواهند داد.

بسیجیان اجازه کوچک‌ترین دخالت دشمنان در کشور را نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سرهنگ علیرضا حیدرنیا جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران عصر امروز در همایش عاشق محمد رسول‌الله (ص) که با حضور بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌ها بسیج و حوزه‌های بسیج در ورزشگاه شهدای هفتم تیر شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه بسیجیان با فعالیت و عملکرد به‌جای خود همه دشمنی‌ها، حیله‌ها و مکر دشمنان را به خودشان برمی‌گردانند و بسیجیان در همه صحنه‌ها و عرصه همه حرکت‌ها پای امر ولی امر مسلمین جانشین بر حق امام زمان (عج) هستند.

وی با اشاره به آماده بودن نیروی‌های مختلف کشور افزود: امروز همه سربازان مقام معظم رهبری در سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، ارتش و همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها آماده هستند تا دشمنی دشمنان را به خود آن‌ها برگردانند و اگر می‌بینید دشمنان در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار دست از جنایت بر نمی‌دارد و همه دشمنی خود را علیه این نظام و علیه این مردم به کار می‌برند ‌بدانند که همه کفر مقابل همه جبهه اسلام قرار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: امروزه جبهه اسلام در ایران عزیزمان خلاصه شده است و تحت فرمان مقام عظمای ولایت رهبر معظم انقلاب به مبارزه جبهه کفر می‌پردازند‌.

حیدرنیا تصریح کرد: اگر می‌بینید آمریکا و ایادی‌اش با ما دشمنی می‌کنند، بدانید که از بسیجیان هراس دارند و اگر مشکلات اقتصادی بر مردم فشار می‌آورد، همه از حیله و نیرنگ دشمنان است و گمان نکنید که آمریکا با نظام مشکل دارد، بلکه آمریکا با جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران مشکل دارد.

وی ابراز کرد: بسیجیان عزیز قدر منزلت خود را بدانند، امام راحل و بزرگوار ما می‌فرمود که افتخار من در این دنیا این است که خود بسیجی هستم و امیدوارم در آن دنیا با بسیجیان مشهور شوم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران عنوان کرد: حضور شما در صحنه‌های مختلف نظام انقلاب اسلامی برای ایجاد امنیت پایدار در نظام جمهوری اسلامی که متعلق به امام زمان (عج) است فراتر از عبادت است.

حیدرنیا سپاه را خادم مردم دانست و گفت: سپاه و بسیج کنار مردم، از مردم و برای مردم است که همیشه در همه صحنه‌ها ثابت کردند که حامی و پشتیبان مردم است.

وی افزود: ما سپاهی‌ها و بسیجیان همیشه مطالبات به حق مردم را از مسؤولان پیگیری می‌کنیم؛ ما برای مردم کار انجام می‌دهیم و افتخار است که خادمی مردم را می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ضمن هشدار به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: به دشمنان داخلی و خارجی اعلام می‌کنیم که اگر بخواهند از داخل یا خارج کشورمان علیه انقلاب اسلامی اقدامی کنند، بسیجیان همیشه در صحنه اجازه کوچک‌ترین دخالت در کشور را نمی‌دهند و اگر حرکتی کنند، پاسخ دندان‌شکنی بسیجیان به آن‌ها خواهند داد‌.

حیدرنیا در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران، مردم خوبی هستند و با توکل بر خدا و کمک مسئولین مشکلات اقتصادی حل خواهد شد و از این پیچ تاریخی انقلاب اسلامی به‌سلامت عبور خواهیم کرد ‌و مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی غاصب، رژیم کودک‌کش عربستان و همه‌ ایادی منطقه خواهیم زد.

اقدام ناشایست نشریه فرانسوی از خیانت حاکمان عربی منطقه نشأت می‌گیرد

صمد سلطانی، فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک نیز در این همایش اظهار داشت: این همایش بزرگ معنوی به دلیل محکوم کردن اهانت کنندگان به ساحت بزرگ نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) برگزار شد.

وی گفت: بسیجیان شهرستان قرچک در اقدام خودجوش اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم می‌کنند و با حضور خود در این همایش بزرگ مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک در پایان بیان داشت: اقدام نشریه فرانسوی بسیار ناشایست بود که از خیانت حاکمان عربی منطقه جهت خوش‌خدمتی به اسرائیل نشأت می‌گیرد، چراکه هیچ‌چیز از ارزش‌های والای پیامبر اکرم مهر و مهربانی کم نمی‌کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول