اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

«از مقاومت حمایت کن» در توئیتر ترند شد

هشتگ «ادعم المقاومه» (از مقاومت حمایت کن) از روز گذشته در توئیتر کلید خورد که کاربران زیادی از آن حمایت و خشم خود را نسبت به کشورهای عربی همسو با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

«از مقاومت حمایت کن» در توئیتر ترند شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، از شامگاه پنجشنبه (روز گذشته) هشتگ «ادعم المقاومه» (از مقاومت حمایت کن) در توئیتر کلید خورد و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد.

این هشتگ در راستای حمایت از مقاومت فلسطین و در رد و محکومیت شتاب کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط خود آغاز شد.

خبرگزاری «صفا» فلسطین گزارش داد، پس از گذشت سه ساعت فقط از آغاز این هشتگ، بیش از 500 هزار نفر آن را لایک کردند و هزاران نفر از فعالان توئیتری در حمایت از جریان مقاومت توئیت کردند.

برخی دیگر از کاربران نیز ضمن ابراز خشم از کشورهای امارات و بحرین که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند، تأکید کردند که از آزادی فلسطین حمایت می‌کنند.

 

شمار دیگری از کاربران نیز ضمن افتخار به مقاومت فلسطین، از ظلم حکام کشورهای خود گلایه و تأکید کردند که این حاکمان مانع از آن شده‌اند که فلسطین تا کنون آزاد شود.

برخی دیگر از کاربران توئیتری هم ضمن ابراز خوشبینی نسبت به پیروزی ملت فلسطین، تأکید کردند که جریان مقاومت، ملت فلسطین را خوار نخواهد کرد.

 

یک کاربر در حمایت از نیروهای مقاومت در صفحه خود نوشت: «ایستادگی در برابر خیل دشمنان، باعث خونریزی بیشتر خواهد شد... ولی گامهایشان مانند درختان زیتون استوار است... خداوند قهرمانان ما را حفظ کند».

وی در توئیت دیگری تأکید کرد: «آنان استوارند و دشمن خود را شکست خواهند داد... خداوندا.... در برابر صهیونیستها و حکام صهیونیستی عرب و ارتشهای مزدور آنان، به آنها کمک کن و با سربازان خودت، یاریشان کن».

یک کاربر دیگر  خطاب به ملت فلسطین و گروههای مقاومت تأکید کرد که «به خداوند بزرگ سوگند، ما با شماییم. اگر حکومت قوی بر ضعیف نبود، جان و مال خود را فدایتان می‌کردیم».

 

محور مقاومت خط مقدم دفاع از کشورهای عربی و مسلمان

شمار دیگری از کاربران، مقاومت فلسطین را سپر محکم و خط مقدم دفاع از کشورهای عربی و مسلمانان دانستند و تصریح کردند: «شما افتحار اسلام و مسلمین هستید... خداوند به شما کمک کند».

یک کاربر دیگر هم درباره رؤیای بازگشت آوارگان فلسطینی نوشت: «فلسطین یک امانت است و عادی‌سازی، یک خیانت... روزی باز خواهیم گشت و سرزمین اشغال شده خود را آزاد کرده و در برابر رژیم غاصب، پیروز خواهیم شد... مطمئن باش، برادر مقاوم من».

امارات و بحرین سه‌شنبه هفته جاری توافق عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را رسما در واشنگتن امضا کردند؛ توافقی که با خشم و محکومیت ملت و گروههای فلسطینی مواجه شد.

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول