اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

راه اندازی«کتابخانه‌ سیار» در 6 روستای شهرستان سیروان توسط جوانان هلال احمر

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان، گفت: جوانان هلال احمر با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و خانه‌های هلال اقدام به راه اندازی کتابخانه‌های سیار در 6 مناطق روستایی این شهرستان کردند.

راه اندازی«کتابخانه‌ سیار» در 6 روستای شهرستان سیروان توسط جوانان هلال احمر

محمد شیروانیان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، با اشاره به هدف قرار دادن توسعه و ترویج کتابخوانی در اقشار جامعه، گفت: جوانان هلال احمر این  شهرستان با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و خانه‌های هلال اقدام به راه اندازی کتابخانه‌های سیار در 6 مناطق روستای شامل( روستای کلی کلی، چشمه پهن، چشمه رشید، علی‌آباد وسطی، علی‌آباد علیا و روستای لرینی) کردند.

وی افزود: با وجود بخش‌های متعدد روستایی در اطراف شهرستان و هزینه‌های بسیار بالای ساخت کتابخانه در مناطق مختلف روستایی، وجود یک کتابخانه سیار امری ضروری است که در اسرع وقت با همت مسوولان تحقق یابد تا در جهت گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه در مناطق محروم و کم برخوردار شاهد ارائه خدمات این کتابخانه‌ها باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان، گفت: در راستای اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی و تاثیر آن بر توسعه و بهبود فرهنگ عمومی جامعه، اقتصاد، روابط فردی، اجتماعی و... راه اندازی کتابخانه سیار به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار شهرستان ضرورت دارد.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول