اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

موافقت وزیر ورزش با بازنشستگی مدیرکل تهران/گل‌محمدی: در این 4 سال کم نگذاشتم

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد وزیر ورزش با بازنشستگی او موافقت کرده است.

موافقت وزیر ورزش با بازنشستگی مدیرکل تهران/گل‌محمدی: در این 4 سال کم نگذاشتم

رضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بازنشستگی‌اش، اظهار داشت: من تقاضای بازنشستگی داشتم که وزیر ورزش از تاریخ اول آبان با این موضوع موافقت کرد. البته این نکته را بگویم من بازنشسته نبودم و یک سال و نیم دیگر وقت داشتم اما از وزیر ورزش خواستم با این موضوع موافقت کند که بعد از 8 ماه پیگیری مورد موافقت قرار گرفت.

وی درباره اینکه شما می‌گویید فرصت داشتید چطور درخواست بازنشستگی دادید و رفتن از ورزش برای شما سخت نیست، خاطرنشان کرد: اتفاقا بودن در ورزش سخت است. من همیشه شعار می‌دادم در این 4 سال هر کسی بخواهد می‌تواند کارهایش را انجام دهد به همین دلیل به این شعار عمل کردم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران یادآور شد: این 4 سالی که در تهران بودم برایم کافی است و حالا باید یک جوان پرانرژی بیاید و امور کارها را در دست بگیرد. این موضوع مانند یک دوی امدادی است، 100 متر من دویدم و حالا باید فرد دیگری بیاید. همه باید برای رفاه مردم کار کنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا کاری مانده که نتوانسته باشید انجام دهید و این موضوع اولویت فرد جایگزین شما باشد، خاطرنشان کرد: بله کارهایی هست که آرزو دارم انجام شود اما مطمئن هستم هر کسی بیاید این کارها را دنبال می‌کند. من در این 4 سال برای استان تهران کم نگذاشتم اما خیلی کارهای نکرده وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول