اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتحاد عبری- عربی لکه ننگی برای سران این کشورها است

امام جمعه داورزن علنی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسراییل را برای جلوگیری از نابودی این کشور دانست و گفت: اتحاد عبری- عربی لکه ننگی برای سران این کشورها خواهدبود.

اتحاد عبری- عربی لکه ننگی برای سران این کشورها است

به گزارش خبرگزاری فارس از داورزن، حجت‌الاسلام جواد علی‌زاده درخطبه نمازجمعه داورزن که درمحل مصلی‌موقت شهرستان برگزارشد، اظهارکرد: به فرموده امام راحل جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست و ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.

وی افزود: به روان پاک شهدای دفاع مقدس درود می‌فرستیم و قدردان رزمندگان این دفاع بزرگ بوده و یاد امام راحل  را فراموش نخواهیم کرد .

امام جمعه داورزن با بیان اینکه دفاع مقدس درس‌های زیادی برای ما داشت، گفت: یکی از درس‌ها این معناست که مقاومت ولو در مظلومیت نتیجه‌اش عزت و اقتدار خواهدبود، امروز ما هم به این آموزه‌ی دفاع مقدس نیازمندیم زیرا تسلیم شدن نتیجه‌ای جز ذلت به همراه نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام علی‌زاده ادامه داد: امید و توکل از پیام‌های مهم رزمندگان برای امروز جامعه ماست زیرا دشمن تلاش گسترده‌ای برای سیاه‌نمایی در موضوعات مختلف دارد تا مردم و مسئولان ناامید شوند. شهداء و رزمندگان به ما آموختند تا با توکل بر قدرت لایزال الهی و ناامید نشدن حتی در سخت‌ترین شرایط می‌توان آینده روشن را رقم زد.

وی گفت: یکی از جلوه‌های زیبای دفاع مقدس وحدت و همدلی همه‌ی اقشار جامعه، همدلی و مواسات و کمک به یکدیگر بود که امروز باید همه مردم و مسئولان این پیام مهم را عملی کنند تا نقشه‌های دشمن منجر به شکست شود.

امام جمعه داورزن رزمایش ذوالفقار 99 توسط ارتش را جلوه‌ای دیگر از عظمت و اقتدار نیروهای مسلح دانست و افزود: شعار این رزمایش امنیت پایدار در سایه اقتدار دفاعی بوده و این رزمایش نشان داد هر کشوری کوچکترین قصد سوء به ایران اسلامی داشته باشد شدیدترین و مهلک‌ترین ضربه را متحمل خواهد شد و بهره گیری از زیردریایی فاتح بود که توان پرتاب موشک از زیر دریا را دارد که در نوع خود بی‌نظیر است.

حجت‌الاسلام علی‌زاده به علنی‌سازی روابط کشور‌های عربی با اسرائیل اشاره کردو افزود: این عمل که برای جلوگیری از نابودی اسرائیل اتفاق افتاد خیانت به همه‌ی مسلمانان است، این اتحاد عبری- عربی لکه ننگی برای سران این کشورها خواهدبود ،با این اقدام در واقع حکم نابودی خود را امضا کردند و جبهه مقاومت به خصوص فلسطین دیگر اطمینانی به این خائنین نخواهندداشت و در مبارزه با اسرائیل جنایتکار مصمم‌تر شد.

انتهای پیام/70039

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول