اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ولایت‌پذیری راه پیروزی برابر توطئه‌های دشمنان است

امام‌جمعه املش با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و ایجاد توطئه‌های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: ولایت‌پذیری با حفظ وحدت و انسجام ملی راه پیروزی انقلاب اسلامی است.

ولایت‌پذیری راه پیروزی برابر توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رنجبر در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان املش در مصلا با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دفاع از تمامیت ارضی این کشور شجاعانه در مقابل دشمن جنگیدند و با نثار جان موجب زنده نگه‌داشتن اسلام و عزت و افتخار برای انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام الگویی برای آزادگان جهان شد، افزود: پیشرفت عظیم نظامی ایران اسلامی پس از جنگ موجب شد تا به‌عنوان یک عامل بازدارنده هیچ قدرتی در جهان به خود اجازه تجاوز به کشورمان را ندهد.

امام‌جمعه املش هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای احیای رشادت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در جامعه به‌ویژه نسل جوان دانست و گفت: شهدا با ولایت‌پذیری خود در مقابل دشمن تجهیز شده ایستادگی کردند تا به اسلام و این کشور آسیبی نرسد.

وی با اشاره به اینکه استکبار در دوران هشت سال دفاع مقدس سیلی محکمی از ملت ایران خورده است، بیان کرد: دشمن پس از ناامیدی در جنگ نظامی با ملت ایران برای نابودی انقلاب اسلامی به تهاجم فرهنگی روی آورد تا با در اختیار گرفتن جوانان و نوجوانان به‌نظام ضربه وارد کند.

رنجبر با بیان اینکه دشمن با ایجاد توطئه‌هایی مانند امنیت، سلامت، معیشت، اختلاف‌افکنی و غیره به فکر ضربه به انقلاب اسلامی است، گفت: راه برون‌رفت از توطئه‌های دشمنان ولایت‌پذیری با حفظ وحدت و انسجام ملی است.

خطیب جمعه املش با اشاره به امضا صلح‌نامه توسط برخی از کشورهای عربی منطقه مانند امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی افزود: به‌زودی این کشورهای عربی در مقابل خیانت به جهان اسلام و توافق با رژیم صهیونیستی پشیمان خواهند شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول