اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ایران قدرت اول منطقه است/سرگرم کردن مردم به امورجزیی جزو ترفندهای دشمن است

امام جمعه موقت یزد گفت: به خاطر ایستادگی، ولایتمداری و بصیرت ملت قهرمان، امروز ایران اسلامی جزو کشورهای مهم و تاثیرگذار و قدرت اول منطقه است و باید این عظمت و عزت مصون بماند.

ایران قدرت اول منطقه است/سرگرم کردن مردم به امورجزیی جزو ترفندهای دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد گفت: مردم باید از عظمتی که به خاطر ایثار شهیدان و رهبری‌های مقام معظم رهبری بدست آمده در پاسداری و مصونیت از آن بکوشند.

وی با اشاره به اینکه امروز قدرت کشور و ملت ما به حدی است که در بسیاری مسائل جهان و حتی تحولات منطقه و انتخابات آمریکا اثر دارد، بر داشتن بینش و بصیرت در برابر هجمه فرهنگی و اقتصادی استکبار تاکید کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان با اینکه دشمنان فقط به دنبال رسیدن به منافع خود هستند و هیچگاه دست دوستی نداده و نمی‌دهند و دروغ می گویند اظهار کرد: سرگرم کردن مردم به مسائل جزیی جزو ترفندهای دشمن است.

مدرسی به اجرای حکم قصاص یک فرد در کشور بر اساس قانون اشاره کرد و یادآور شد: این اقدام بر اساس نص صریح قانون صورت گرفت و مشابه آن در کشورهای دیگر  اتفاق می‌افتد ولی دشمنان برای سرگرم کردن مردم در فضای مجازی علیه نظام جوسازی کردند.

امام جمعه موقت یزد به انتخابات سال آینده رییس جمهوری در کشورمان اشاره کرد و گفت: ممکن است دشمنان برای رسیدن به اهدف خود به دنبال طرح برخی امتیازها به ایران باشند که هوشیاری مردم ضروری است.

مدرسی با بیان اینکه مردم باید همواره نکات بهداشتی را در شرایط کرونایی رعایت کنند بیان کرد: کرونا نباید بهانه‌ای برای برگزار نکردن مراسم‌های معنوی و ارزشی شود و مردم باید مقررات بهداشتی را رعایت کنند.
انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول