اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

وعده‌های گازی به مردم شهرستان مراغه

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران وعده‌های به مردم مراغه داد.

وعده‌های گازی به مردم شهرستان مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس با تربتی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر از مدیرعامل شرکت گاز ایران  بخاطر دستور تخصیص اعتبار ویژه برای گازرسانی به 53 روستا و تقویت شبکه گاز مراغه قدردانی کرد.

در این دیدار علاوه بر تاکید بر اجرایی شدن توافقات مدیرعامل شرکت گاز استان، توافق شد به منظور تغییر اقلیم مراغه برای محاسبه گازبها و کاهش قبوض مصرفی مشترکان با اداره کل هواشناسی و وزارت نفت رایزنی و گزارش کارشناسی آن هر چه سریع‌تر تهیه و برای اخذ تصمیمات در اختیار مسئولان امر قرار گیرد.

براساس محاسبات فعلی شهر مراغه و روستاهای تابعه جزو اقلیم دو به حساب می‌آید که قبوض مصرفی گاز مشترکان در اغلب ماه‌های سال با تعرفه بالا صادر می‌شود اما در صورت تغییر اقلیم مراغه به اقلیم یک کاهش محسوسی در پرداخت گازبهای مشترکان اتفاق خواهد افتاد.

دومین توافق علیزاده با تربتی معاون وزیر نفت، ارتقای جایگاه اداری گاز مراغه به معاونت مدیرعامل شرکت گاز استان بود.

تربتی با تاکید بر اینکه در چارت سازمانی شرکت گاز چنین فرصتی برای هیچکدام از شهرهای کشور لحاظ نشده است ولی به لحاظ جایگاه مراغه در سطح استان مقرر شد رئیس اداره گاز مراغه از این پس دارای اختیارات معاون مدیرعامل شرکت گاز استان باشد تا بتواند در تصمیم‌گیری و رفع موانع، سرعت عمل لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/60007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول