اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مرحله سوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در سرخه اجرا می‌شود

جانشین ستاد رزمایش «همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه» در شهرستان سرخه گفت: مرحله سوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در فاصله اربعین تا رحلت حضرت رسول (ص) در این شهرستان اجرا می‌شود.

مرحله سوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در سرخه اجرا می‌شود

علی‌محمد مؤیدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه با قدردانی از همدلی و همراهی مردم نوع‌دوست شهرستان سرخه در رزمایش کمک مؤمنانه اظهار کرد: در مرحله نخست رزمایش مواسات، شهرستان سرخه در استان سمنان عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با کمک‌های مردمی، خیران و نهادهای عمومی و دولتی، بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی بسیاری را فراهم آورد و آنها را به دست خانواده‌ها، افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا برساند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش مواسات در سه بخش شامل دهه ولایت (قربان تا غدیر)، دهه اول محرم و در فاصله اربعین تا رحلت حضرت رسول (ص) اجرا خواهد شد، گفت: مشارکت مردم و خیران در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با تأکید مقام معظم رهبری نشانه نوع‌دوستی، ایثار و فداکاری آنهاست.

جانشین ستاد رزمایش «همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه» در شهرستان سرخه در خصوص اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات بیان کرد: اقدامات و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی انجام شده است تا کارکنان به‌صورت داوطلبانه بخشی از حقوق خویش را برای این اقدام خداپسندانه اختصاص دهند.

مؤیدی‌زاده بیان کرد: همچنین رایزنی‌هایی با مدیران مراکز صنعتی و واحدهای معدنی برای جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به‌منظور کمک به این افراد آسیب‌دیده از کرونا صورت گرفته است.

او ضمن دعوت از همه مردم شهیدپرور شهرستان سرخه در این امر خیرخواهانه گفت: امید است کمک‌های مردمی تا عادی شدن شرایط ادامه داشته باشد و مسؤولان نیز همگام و همراه مردم در این همدلی و نوع‌دوستی مشارکت داشته باشند تا به تأمین بخشی از نیازهای کادر درمان و کاهش مشکلات خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا منجر شود.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول