اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

یادواره شهدای رسانه اندیمشک برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه شهرستان اندیمشک گفت: بسیج رسانه اندیمشک همزمان با هفته دفاع مقدس یادواری شهدای رسانه و نمایشگاه مجازی عکس دفاع مقدس برگزار می‌کند.

یادواره شهدای رسانه اندیمشک برگزار می‌شود

محمدحمید ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اهواز، اظهار داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس دارای اهمیت و ارزش بالایی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی است و باید در راستای گرامیداشت حماسه‌آفرینی آن دوران و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان، نقش‌آفرین باشیم.

وی افزود: اگر نتوانیم به درستی این همه گنج ارزشمند، فرهنگی و معنوی را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم، با یک گسست فرهنگی بسیار مخرب روبه‌رو خواهیم شد و یک وظیفه مهم و ملی بر زمین خواهد ماند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان اندیمشک گفت: نقش مردم اندیمشک در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، شهروندان اندیمشکی در آن دوران بصورت مستقیم و غیرمستقیم نقش مهم و برجسته‌ای داشته‌اند.

وی در ادامه گفت: مردم اندیمشک در طول جنگ تحمیلی از رزمندگان اسلام پذیرایی کرده و میزبان رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل بودند و علاوه بر آن نیز جوانان اندیمشکی با حضور در جهبه‌های حق علیه باطل جانفشانی کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: خاطرات شهروندان اندیمشکی، از آن روزگار اگر چه تلخی‌هایی همچون از دست دادن عزیزان‌شان را بهمراه دارد اما صحنه‌هایی از دلداگی، عشق و ولایتمداری مردم اندیمشک را نشان می‌دهد که همچنان دلخوششان کرده که این خاطرات را نگه دارند.

محمدحمید ذوالفقاری در پایان با اشاره به برنامه‌های بسیج رسانه شهرستان اندیمشک در هفته دفاع مقدس گفت: عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدا بصورت برخط، مراسم گرامیداشت شهدای اهل رسانه و برگزاری نمایشگاه مجازی عکس دفاع مقدس بخشی از برنامه‌های شاخص‌ بسیج رسانه شهرستان اندیمشک در این هفته است.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول