اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری انتخابات 1400 و میان دوره‌ای مجلس

مسوول دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان آمادگی کامل در برگزاری انتخابات 1400 و میان دوره‌ای مجلس را دارد.

آمادگی کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری انتخابات 1400 و میان دوره‌ای مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز در نشست اعضای هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله اعرافی عضو فقهای شورای نگهبان اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد 9 شهرستان دارد که دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات در 8 شهرستان ما به غیر از شهرستان تازه تاسیس مارگون فعال است.

این مسوول گفت: برخی از دفاتر شهرستانی ما مستاجر هستند و ساختمانی از خود ندارند و پیدا کردن ساختمان در شهرستان‌های کوچک بسیار سخت و دشوار است.

وی با بیان اینکه تعداد 7 هزار نفر مجموعه شبکه نظارت در استان هستند افزود: این عده جهادگونه و بسیجی‌وار همکاری می‌کنند و بازوی شورای نگهبان هستند.

مسوول دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته 4 تا 5 هزار نفر در جلسات آموزشی و فرهنگی و کارگاه‌های ما شرکت کردند افزود: با تلاش مجموعه در همه نقاط استان به دنبال حفظ جایگاه شورای نگهبان در استان هستیم.

خرم‌روز با اظهار خوش بینی از این که مجلس جدید قانون انتخابات را اصلاح کند افزود: ایراداتی در قانون انتخابات هست که کار را سخت کرده است.

وی با قدردانی از رسانه‌های متعهد و انقلابی که در راستای بیان وظایف و خدمات شورای نگهبان قلم می‌زنند افزود: این در حالی است که بسیاری از کسانی که دل در گرو خارج نشینان دارند درصدد تضعیف جایگاه شورای نگهبان هستند.

این مسوول با بیان اینکه با همه وجود آمادگی لازم را جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1400 و میان دوره‌ای مجلس در شهرستان گچساران را داریم افزود: مشکل ما انتخابات شوراهاست در حالی که نظارت درست و حسابی بر انتخابات شوراها نیست بسیاری فکر می‌کنند نظارت بر آن در حیطه اختیارات شورای نگهبان است در حالی که شورای نگهیان هیچ دخالتی در انتخابات شوراها ندارد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول