اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

مخاطب امروز به دنبال تیترهای خوب است

یک تحلیلگر رسانه گفت: مخاطب امروز به دنبال تیترهای خوب است و هنر رسانه در جذب مخاطب در چگونگی تیتر زنی نمایان می شود.

مخاطب امروز به دنبال تیترهای خوب است

سیدوحید کریمی تحلیلگر رسانه در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، با اعلام اینکه وجود شبکه های مجازی و گرایش مردم به پلتفرم های اجتماعی موجب کمرنگ شدن نقش رسانه های سنتی و پایگاه های خبری نمی شود، گفت: مخاطب امروز به دنبال تیترهای خوب است و هنر رسانه در جذب مخاطب در چگونگی تیتر زنی نمایان می شود.

وی به رسانه ای بودن هر یک از افراد جامعه در کنار سیاسیون کشورها اشاره کرد و ترامپ را مصداقی از یک شعبده باز رسانه ای دانست و گفت: در همایش حزب دموکرات و جمهوری خواه، بایدن 6 دقیقه صحبت و ترامپ یک ساعت و 10 دقیقه سخنرانی کرد و حتی تفاوت در سخنان و نوع صحبت ها فاحش بود.

این تحلیلگر رسانه درباره ویژگی های ساختاری ترامپ به عنوان یک رسانه تأثیرگذار، گفت: او بایدن را به یک فرد کسل و خواب آلود و بیحال تشبیه می کرد و بایدن هم به صورت علنی ادعا کرد که ترامپ یک فرد دروغگوست و چنین رویه ای به عنوان پدیده های جدید رسانه ای قلمداد می شود.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: پدیده های جدید رسانه ای یکی پس از دیگری ظاهر شده و هر یک جایگاهی خاص برای خود دارند و ترامپ در این قضیه، دست برتر را داراست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول