اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دیپلماسی توئیتری، شیوه جدید رسانه ای

یک تحلیلگر رسانه گفت: ترامپ با انتخاب توئیتر به عنوان بستری برای رساندن پیام های خود به مردم و حوزه بین الملل، نوعی دیپلماسی توئیتری را رقم زد.

دیپلماسی توئیتری، شیوه جدید رسانه ای

مجله فارس پلاس: احسان جهان بخشی: نوشین سحابی تحلیگر رسانه، در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: زمانی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، از مقر کاخ سفید اینترنت و توئیتر را به عنوان ابزاری برای پیام رسانی انتخاب کرد، شاهد تولد ترم جدیدی بنام دیپلماسی توئیتری بودیم که شاید در ظاهر پیامی داشته باشد.

وی با اشاره به رفع محدودیت کاراکتر در پیام رسان توئیتر درپی گزینش ترامپ گفت: توئیتر این روند را فی البداهه انجام نداد و در حقیقت دست سیاست مداران را برای رساندن پیغام ها باز گذاشت.

این تحلیلگر رسانه تصریح کرد: مخاطبان امروز بسیار هوشمند با رسانه ها برخورد می کنند و در این میان توئیتر هم به عنوان رسانه ای اسمارت شناخته می شود و جالب اینجاست که هم مخاطب و هم رسانه، یکدیگر را تحت کنترل دارند.

وی با بیان اینکه مخاطبان امروز باید در تحلیل حوزه انتخابات آمریکا از سواد رسانه ای لازم برخوردار باشند، اظهار داشت: رسانه ها به طور مصنوعی همه چیز مخاطب را در گرو انتخابات آمریکا می دانند، در حالی که باید سواد رسانه ای لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول