اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رسول پناه: موفقیت نسبت مستقیم با قدرت اراده پرسپولیس دارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی برابر التعاون و صدرنشینی را به تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم تبریک گفت.

رسول پناه: موفقیت نسبت مستقیم با قدرت اراده پرسپولیس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی پیروزی مجدد شاگردان یحیی گل محمدی برابر التعاون عربستان و صدرنشینی را به تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بدون شک این موفقیت و پیروزی که در سایه تلاش و برنامه ریزی بی وقفه مربیان، بازیکنان و همه اعضای تیم حاصل شده بار دیگر نشان داد غیرت ایرانی می تواند هر سدی را بشکند و هر مانعی را پشت سر بگذارد.

موفقیت در این شرایط دشوار و تحرکات غیرورزشی نسبت مستقیم با قدرت اراده بازیکنان قهرمان پرسپولیس دارد.

این پیروزی شیرین و صدرنشینی در گروه C لیگ قهرمانان آسیا را به کادر فنی، بازیکنان، همه اعضای تیم، هیئت مدیره و کارمندان باشگاه و همینطور هواداران دوست داشتنی پرسپولیس تبریک گفته و امیدوارم با همدلی و هم افزایی بتوانیم در ادامه لیگ قهرمانان آسیا و لیگ بیستم شاهد موفقیت و پیروزی‌های مکرر باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول