اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

کرونا و بیکاری محور نشست ازبکستان و سازمان بین‌المللی کار

مقامات وزارت کار ازبکستان و سازمان بین‌المللی کار در نشستی ویدئویی مقابله با بیکاری و ایجاد اشتغال در زمان پاندمی «کووید-19» را بررسی می کنند.

کرونا و بیکاری محور نشست ازبکستان و سازمان بین‌المللی کار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، مقامات وزارت کار ازبکستان و سازمان بین‌المللی کار در نشستی ویدئویی مقابله با بیکاری و ایجاد اشتغال در زمان پاندمی «کووید-19» را بررسی می کنند.

این نشست بین‌المللی تحت عنوان «اشتغال مفید و کار شایسته در ازبکستان در زمان پاندمی کووید-19» برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این نشست ارائه تجربیات وزارت کار ازبکستان در زمینه تشویق مردم به کار با رعایت مقررات ایمنی و بهداشتی کار در زمان پاندمی و همچنین شکل گیری سیاست بازسازی پساپاندمی است.

«ناظم حسن اف» وزیر کار و «هاینز کولر» دستیار مدیر کل سازمان بین‌المللی کار، مدیر دفتر منطقه‌ای کشورهای اروپایی و آسیایی مرکزی این سازمان، تجربه ازبکستان را در زمینه رفع پیامدهای «کووید-19» بررسی می‌کنند.

رؤسا و کارشناسان فنی سازمان بین‌المللی کار در این نشست ویدئویی نظرات خود را نسبت به تلاش‌های ازبکستان مبنی بر حمایت از بازار کار در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی در میان می‌گذارند.  

در این نشست ویدئویی نمایندگان وزارت و سازمان‌های تخصصی کشورهای خارجی، همکاران ملی، سازمان‌های بین‌المللی و کارشناسان، نمایندگان دیپلماسی، بازرگانی، رسانه‌های گروهی و اعضای جامعه مدنی شرکت می‌کنند.

ازبکستان در سال 1992 میلادی عضو سازمان بین‌المللی کار شده و تا حال حاضر بیش از 13 مقاوله نامه این سازمان بین‌المللی را تصویب کرده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول