اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف بیش از 3 میلیون نخ سیگار قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و کشف 3 میلیون و 890 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از یک واحد صنفی به ارزش تقریبی بیش از 11 میلیارد ریال خبر داد .

کشف بیش از 3 میلیون نخ سیگار قاچاق در زنجان

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و در اجرای طرح کنترلی و نظارتی صنوف یک فرد سودجو که اقدام به نگهداری و قاچاق مواد دخانی می‌کرد را شناسایی و موضوع را به صورت ویژه، در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: با انجام اقدامات نامحسوس، محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت که در بازرسی از محل 3 میلیون و 890 هزار نخ سیگار قاچاق در برند‌های مختلف کشف شد.

 فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی سیگارهای کشف شده بیش از 11 میلیارد ریال برآورد شده است،خاطرنشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

وی در ادامه از وقوع چند فقره سرقت خودروهای دولتی در زنجان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان، بلافاصله اکیپی ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، برای بررسی بازه زمانی و مکانی سرقت‌های به وقوع پیوسته تشکیل شد.

 جهانبخش افزود: کارآگاهان با تحقیقات و با رویکرد فنی و پلیسی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک سارق خودرو شدند.

  فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: سارق در بازجویی‌های انجام شده به سرقت چهار فقره سرقت خودروی دولتی اعتراف کرد.

 وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از سوی مالکان وسایل نقلیه، در خصوص پیشگیری از سرقت خاطرنشان کرد: توجه به توصیه‌های پلیس باعث کاهش وقوع سرقت و جرائم در سطح جامعه شده و زمینه را برای پیشگیری از سوءاستفاده افراد سودجو فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول