اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
ایده‌های جالب شهرکردی‌ها در رزمایش مؤمنانه مردم چهارمحال و بختیاری به فرمان رهبر معظم انقلاب در اجرای کمک مؤمنانه، بیش از 400 میلیارد ریال کمک کردند.
۱۳۹۹-۶-۳۰ ۰۹:۵۸ http://fna.ir/ezky01
0
۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد؛ اواخر سال 98 شیوع یک ویروس در جهان تمام معادلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... را تحت الشعاع خودش قرار داد.

مردم کشور ما هم به تبع از تمام دنیا و با توجه به شرایط اقتصادی نا ملایمی که در پیش داشتیم، آسیب‌های جدی از این ویروس دیدند؛ بسیاری از کسبه، واحدهای تولیدی، پزشکان و تقریبا می‌شود گفت همه اقشار به نحوی از شیوع این ویروس آسیب دیدند.

مواجهه متفاوت ایرانی‌ها با کرونا ویروس!

اما نحوه مواجهه مردم کشور ما با این ویروس یک تفاوت عمده با سایر مردم دنیا داشت؛ شاید در دنیا شبیه به این گروه‌های جهادی وجود نداشته باشد که شخصی در دل شب بدون اخذ وجه یا اجباری خود را در معرض خطر قرار دهد و برود معابر را ضدعفونی کند برای سایر مردم!

نذر جالب خبرنگار برای کمک به کارگران اخراجی

شاید در هیچ کدام از کشورهای دنیا نتوان شخصی را پیدا کرد که علی رغم اینکه خودش از این ویروس آسیب جدی دیده و سرمایه چندانی برای کمک به آسیب دیدگان ندارد ولی نذر کند به واسطه شغلش که خبرنگاری است مطالبه چندین ساله هزار کارگر اخراجی را پیگیری کند و صدا مطالبه این کارگران را به گوش مسؤولان ارشد کشوری از جمله رئیس قوه قضائیه برساند.

چرا بانویی بروجنی خانه‌اش را کارگاه خیاطی کرد؟

اینکه یک بانویی در یک شهر دورافتاده در چهارمحال و بختیاری نذر کند برای کاستن از بار مشکلات اقتصادی زنان سرپرست خانوار خانه خود و محل سکونتش را تبدیل به کارگاه خیاطی کند و در اختیار این افراد قرار دهد تا در این روزهای بد اقتصادی مرهمی گذاشته باشد روی زخم‌شان؛ این کار ارزشمندی است که مدل‌های شبیه به این رفتار را جز در بین ایرانی‌ها نمی‌بینید.

تامین مایحتاج خانواده زندانیان توسط بچه‌های هیات

یا اینکه وقتی می‌بینیم یک هیات مذهبی در کنار برنامه معمول خود در ایام محرم بیاید و نذر اشتغال یا تامین نیازهای خانواده زندانیان را در دستور کار قرار دهد، اصلا جای تعجب ندارد چون این افراد در مکتب حسین(ع) آموخته‌اند که آنچه را برای خود می‌خواهند باید برای دیگران هم بپسندند.

تشکل‌های دانشجویی هم پای کار آمدند

قطره‌ای دیگر که این دریای خروشان و با عظمت احساس و بخشش را ایجاد کرده است، تشکل‌های دانشجویی هستند که در چند مرحله بیش از صدها بسته حمایتی شامل برنج، روغن و سایر مایحتاج زندگی نیازمندان را جمع آوری کرده و بین جامعه هدف خود توزیع کرده‌اند.

سنگ تمام نوجوانان بروجنی در مواسات

نوجوانان بروجنی مثال دیگری برای لبیک قوی به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند که توزیع هزاران مرغ، کمک در جمع آوری و ذبح 80 راس گوسفند، تهیه و توزیع 30 هزار ماسک در بین مردم، ایجاد 10 غرفه سلامتی برای ضدعفونی در سطح شهر، توزیع 1200 جلد کتاب و ده‌ها برنامه دیگر بخشی از عملکرد آنان در رزمایش مواسات بود.

هیات رزمندگان اسلام یاد رزمندگان دفاع مقدس را زنده کردند

هیات رزمندگان اسلام شهرکرد موفق شد در طول مدت زمان شیوع این ویروس بیش از 50 هزار ماسک تولید و رایگان بین مردم توزیع کند؛ توزیع 500 بسته گوشت گرم، 200 هزار بسته بهداشتی و غذایی، 180 بسته معیشتی و اختصاص 980 میلیون تومان کمک‌های مردمی برای مقابله با این ویروس بخشی از فعالیت‌های رزمندگان اسلام در شهرکرد بود.

انتهای پیام/68031/م

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول