اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

غفوری: کرونا تاثیر بدی روی استقلال گذاشت/ امیدوارم قدم اول را محکم برداریم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت:متاسفانه با ویروس کرونا خیلی از بازیکنان ما به این بیماری مبتلا شدند و این تاثیر بدی روی ما داشت.

غفوری: کرونا تاثیر بدی روی استقلال گذاشت/ امیدوارم قدم اول را محکم برداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ووریا غفوری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الشرطه عراق اظهار داشت:متاسفانه با ویروس کرونا خیلی از بازیکنان ما به این بیماری مبتلا شدند و این تاثیر بدی روی ما داشت. در اکثر بازی ها خیلی از بازیکنانمان را نداشتیم و این فشار زیادی در لیگ به ما وارد کرد.

وی افزود: خوشبختانه از آن شرایط خارج شدیم و حالا بعد از مدت ها می توانیم تیم کاملمان را در اختیار داشته باشیم و بدون مصدوم وارد بازی ها شدیم و امیدوارم امتیازات خوبی را جمع کنیم و از گروهمان صعود کنیم.

وی در خصوص عدم حضور تماشاگران در مسابقات عنوان کرد: متاسفانه به دلیل کرونا از حضور تماشاگران در استادیوم ها محروم هستیم. حضور آنها برای ما که هواداران میلیونی داریم برای ما انرژی مثب است. البته ما بازیکنان با تجربه ای داریم و باید خیلی حرفه ای عمل کنیم و امیدوارم طوری در زمین بازی کنیم که دل آنها را خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم استقلال در خصوص شناختش از الشرطه عراق گفت: ما چند روزی بیشتر از رقبا استراحت کردیم و این موضوع را به فال نیک می گیریم. دیدن این 2 بازی از الشرطه خیلی به ما کمک کرد و نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی کردیم. امیدوارم قدم اول را خیلی محکم برداریم و بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول