اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فاز اول مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه افتتاح شد

فاز اول مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، افتتاح شد.

فاز اول مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فاز اول مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه (سوله اول و دوم) ، امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، افتتاح شد.

بیش از 17 شرکت دانش‌بنیان در زمینه‌های مختلف در این مجتمع مستقر می‌شوند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه این مراسم از برنامه جدی برای توسعه پارک‌های علم و فناوری خبر داد و گفت: یکی از پایه‌های اصلی توسعه فناوری در کشور پارک‌های علم و فناوری است.

سوری تصریح کرد: در این سفر هم برنامه داریم تا در خصوص توسعه پارک علم و فناوری کرمانشاه با کمک استانداری تصمیمات جدی گرفته شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور همچنین در ادامه از فاز دوم پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه (سوله سوم) در راستای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه زیست فناوری و گیاهان دارویی بازدید به عمل آورد.

ستاری در ادامه سفر یک روزه خود به کرمانشاه از پنج طرح فناورانه سلامت در محل نمایشگاه محصولات فناورانه مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رونمایی کرد.

«فریزر پرتابل محلول‌های زیستی» جهت ذخیره‌سازی و انتقال محلول‌های زیستی به منظور استفاده در بانک‌های خون و بیمارستان‌ها با قابلیت تنظیم دما تا 30- درجه سانتی‌گراد و سیستم هشدار در صورت بروز مشکل دمایی یا قطع برق به کاربر، «ماده موثره دارویی فاویپیراویر» جهت استفاده در درمان بیماری کرونا و سایر بیماری‌های ویروسی مانند آنفلوآنزا، «صفحه کلید آسانسور بدون تماس دست»، «ماسک نانو N100» و «حد واسط داروی آفاتینیب» جهت تولید داروی آفاتینیب برای درمان سرطان سینه و ریه، پنج طرح رونمایی شده در این مراسم بودند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول