اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

لمپارد:سیلوا ذاتا فرمانده است/منتظر استفاده از او در ترکیب هستم

سرمربی تیم فوتبال چلسی از همکاری با مدافع معروف فوتبال برزیل ابراز خرسندی کرد.

لمپارد:سیلوا ذاتا فرمانده است/منتظر استفاده از او در ترکیب هستم

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از خریدهای پرتعداد چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تیاگو سیلوا، مدافع 35 ساله و برزیلی سال های اخیر پاری سن ژرمن فرانسه بود.

بازیکنی که قراردادش با پاریسی ها به اتمام رسیده بود و چلسی با توجه به نیازی که در دفاع داشت، به سراغش رفت و با وی قرارداد بست.

فرانک لمپارد در مورد این بازیکن با تجربه به سایت باشگاهش گفت: تیاگو قطعا یک فرمانده است. او ذاتا به عنوان فرمانده به دنیا آمده است.

مربی جویای نام و جاه طلب تیم استفموردبریجی افزود:سیلوا هنوز خیلی خوب انگلیسی صحبت نمی کند. اما در حال کمک به او در این زمینه هستیم. بازیکنان زیادی در تیم داریم که به چندین زبان صحبت می کنند و بسیار مفید هستند.

وی افزود:حضور و فداکاری او در تمرینات، همینطور کلاس و سطح بازیش، شایسته احترام هستند. با اشتیاق فراوان منتظر هستم که ببینم چه زمانی می توانیم از او در ترکیب استفاده کنیم. 

لمپارد تصریح کرد: در این مدت کمی که از حضورش گذشته، مشخص است که بسیار علاقمند و آماده کمک به تیم است. این نکته برای من به عنوان مربی بسیار با اهمیت است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول