اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تاکید ویسی روی تمدید قرارداد 4 بازیکن پیکان/ زمان احتمالی آغاز تمرینات خودروسازان مشخص شد

عبدالله ویسی به مدیران باشگاه پیکان تاکید کرده قرارداد 4 بازیکن این تیم را تمدید کنند.

تاکید ویسی روی تمدید قرارداد 4 بازیکن پیکان/ زمان احتمالی آغاز تمرینات خودروسازان مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم پیکان تهران در فصل نقل و انتقالات با پنج بازیکن لیگ برتری یعنی پوریا آریا کیا، محمد دریس، معین عباسیان، محمد امین درویشی و رضا جبیره عقد قرارداد کرده و مهدی شریفی هم که سال گذشته در تیم سموقاییت آذربایجان بازی می کرد، هم از سوی این باشگاه جذب شده است.

با این وجود عبدالله ویسی ضمن تاکید به جذب دو سه بازیکن دیگر به مدیران پیکان اعلام کرده است قطعا باید قرارداد حجت حق وردی، فراز امامعلی، مهران موسوی و جلال علی محمدی که قراردادشان با این تیم تمام شده تمدید شود.

البته به نظر می رسد باشگاه پیکان کار سختی برای حفظ فراز امامعلی داشته باشد زیرا این بازیکن و البته سعید واسعی مدنظر تراکتوری ها قرار گرفته اند و علیرضا منصوریان هم تمایل دارد دو بازیکن تاثیرگذار فصل قبل تیم پایتخت نشین را به تبریز ببرد. این درحالی است که مسئولان باشگاه پیکان برای انتقال واسعی از استقلال هم پیشنهاد دریافت کرده اند که البته مبلغ بالای رضایت نامه وی تاکنون خرید این بازیکن توسط استقلالی ها را نهایی نکرده است.

خبر دیگر درباره پیکان این است که تمرینات آماده سازی این تیم به احتمال فراوان از اول شهریور آغاز خواهد شد اما در غیر این صورت هم شاگردان ویسی تا پایان این هفته قطعا تمرینات شان را شروع می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول