اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کلاف سردرگم نفت مسجدسلیمان/ معاون حقوقی باشگاه استعفا داد

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجد سلیمان که در بستن قراردادها و فعالیت‌های نقل و انتقالاتی نقش اصلی را بر عهده داشت از کار خودش کناره‌گیری کرد.

کلاف سردرگم نفت مسجدسلیمان/ معاون حقوقی باشگاه استعفا داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان این روزها دربلاتکلیفی محض به سر می‌برد و در حالیکه باید مانند بسیاری از تیم‌های دیگر لیگ برتری تمرینات فصل جدید را آغاز کرده باشد اما سرمربی انتخاب شده برای این تیم با توجه به مشکلات مدیریتی برای جذب بازیکن با چالش بزرگی روبه‌رو است چرا که هنوز تکلیف مدیران باشگاه از سوی وزارت نفت مشخص نشده تا آن‌ها بتوانند به تامین بودجه و امضای قراردادها بپردازند.

عطاالله بهادری رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت هیات مدیره این باشگاه اظهار داشت:هنوز هیچ خبری نست و ما همچنان منتظریم. هیچ نامه‌ای برای تفویض اختیاربه ما داده نشده و هیچ بودجه‌ای مشخص نیست. به کمک نماینده مسجدسلیمان در مجلس به صورت جدی پیگیر هستیم تا به امیدخدا مشکلات برطرف شوند.

وی در مورد اینکه عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت و گویی اعلام کرد به آن‌ها مجوز فعالیت داده شده و آیا این اتفاق برای نفت مسجدسلیمان هم افتاده، گفت: در باشگاه صنعت نفت آبادان؛ تفویض اختیار کردند و هیات مدیره قبلی ابقا شد ولی بعید می‌دانم بحث بودجه آن‌ها مشخص باشد. با این حال برای ما چنین اتفاقی نیفتاده و ابلاغی نشده است.

بهادری در خصوص فعالیت تیم نفت مسجدسلیمان در بازار نقل و انتقالات عنوان کرد: مجتبی حسینی انسان بزرگواری است. علیرغم اینکه قراردادش امضا نشده اما در توافقی که با او داشتیم به او گفتیم شرایط به این صورت نمی ماند. شما سرمربی تیم هستی، بازیکنان مدنظرت را بگیر تا تیم حداقل از نظر جذب بازیکن عقب نیفتد. هرچند که ممکن است تمرینات تیم دیر شروع شود اما او مشغول انجام کارهاست تا چه ما باشیم و چه ما نباشیم، تیم برای فصل آینده دچار مشکل نشود. از طرفی باید تکلیف منابع مالی، پرداخت مطالبات و پنجره نقل و انتقالاتی بسته شده هم مشخص شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد جذب بازیکنان تصریح کرد: ما با هرکسی صحبت کردیم که به تیم ما بیاید، چون فعلا بحث امضا نشدن قراردادها مطرح است به تیم‌های دیگر رفتند و به نوعی ما دور خوردیم. برای همین تصمیم گرفتیم این کار را در سکوت مطلق انجام بدهیم و ان شاالله به زودی نام همه را یکجا اعلام می‌کنیم.

به گزارش فارس، این در حالی است که کارهای نقل و انتقالاتی باشگاه نفت مسجدسلیمان توسط معاون حقوقی این باشگاه انجام می‌شد اما او به خاطر شرایط موجود از سمت خودش کناره گیری کرده است!

ماجرا از این قرار است که در حال حاضر، هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان دچار دو دستگی شده و به همین خاطر امورات تیم روی روال طبیعی حرکت نمی کند. یک دسته در انتظار مجوز وزارت نفت برای تمدید مدت فعالیتشان هستند. این دسته با وجود اینکه تا پایان شهریور ماه مجوز فعالیت و حدود یک ماه نیز برای بستن قراردادها زمان داشتند اما امضای قراردادها را به دلیل مشخص نبودن منابع مالی و همچنین تکلیف هیات مدیره انجام ندادند. دسته دیگر، تلاش می‌کنند امورات باشگاه را پیش برند اما از لحاظ قانونی نمی‌توانند چون تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مشخص نیست.

با توجه به این شرایط و بلاتکلیفی مدیریت باشگاه مصطفی سلیمانی معاون حقوقی نفت مسجدسلیمان که  وظایف معاون ورزشی را نیز در این باشگاه بر عهده داشت، از سمت خودش کناره گیری کرده است. سلیمانی کلیه کارهای مربوط به جذب بازیکنان و بستن قراردادها را انجام می‌داد و حالا با کنار رفتن او مشخص نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.

به این ترتیب مشخص است که فعالیت نفت مسجد سلیمان در بازار نقل و انتقالات مسکوت مانده، از طرفی تمام بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته تیم هم جدا شدند و به تیم‌های دیگر رفتند.

هواداران این تیم همچنان منتظر هستند تا وزارت نفت هرچه زودتر تکلیف تیم را مشخص کند. لازم است که وزیر نفت از طریق شرکت‌های مناطق نفتخیز جنوب و بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان هرچه زودتر تکلیف منابع مالی و همچنین وضعیت مدیریت باشگاه را مشخص کند. با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انقالاتی تیم، در وهله اول باید مساله پرداخت بدهی‌ها برطرف شود که این موضوع هم طبیعتا برای مدتی زمان بسته شدن تیم و شروع تمرینات را به تاخیر خواهد انداخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول