اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کریمی: هواداران استقلال می‌خواهند بمانم ولی هدف‌هایی دارم/ با حسینی هنوز صحبت نکرده‌ام

بازیکن استقلال در مصاحبه با نشریه ترکیه‌ای در خصوص انتقال به ترابزون اسپور و پیشنهادهای دیگر صحبت کرد.

کریمی: هواداران استقلال می‌خواهند بمانم ولی هدف‌هایی دارم/ با حسینی هنوز صحبت نکرده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی در خصوص پیشنهادها، آینده‌خود و علاقه‌مندی باشگاه‌ ترابزون اسپور با نشریه ترکیه‌ای دامگا صحبت کرد.

بازیکن استقلال گفت: چند پیشنهاد خوب از قطر گرفته‌ایم و چندین باشگاه از ترکیه نیز برای به خدمت گیری کریمی علاقه نشان دادند. آنها تیم‌های خوبی هستند و بازیکنان خوبی آنجا بازی می‌کند. ستاره‌ها باعث پیشرفت تیم می‌شوند و هیچ چیزی طبیعی‌تر از این نیست که بخواهم در آنجا بازی کنم، جایی که به ایران بسیار نزدیک است.

کریمی گفت:‌ چندین بازیکن ایرانی در ترکیه بازی می‌کنند. من شنیده‌ام چندین باشگاه علاقه دارند تا من را به خدمت بگیرند ولی سینا رنجبران، مدیربرنامه من در ارتباط با این پیشنهادهاست. چیزی نیست که الان بخواهم برای شما بگویم.

بازیکن استقلال ادامه داد: من با مجید حسینی رفیق هستم. خوب او را می شناسم. برای من بازی کردن در باشگاهی که او در آنجاست بسیار خوب است و کارم را ساده‌تر می‌کنم چون می‌توانم به خوبی و زود با تیم و با هارمونی رختکن سازگار شوم. هنوز با او صحبت نکرده‌ام اما اگر انتقالم و شرایط این انتقال پیشرفت کند حتما با او تماس خواهم گرفت.

کریمی گفت: طرفداران استقلال می‌خواهند که من در اینجا بمانم ولی من هم هدف‌هایی برای خودم دارم. می‌خواهم این هدف را برای دومین بار امتحان کنم. من در کرواسی نتوانستم خودم را نشان دهم، جوان هم بودم و یک مصدومیت هم داشتم. این مسائل باعث شد تا در زمین نتوانم تاثیر بگذارم. اما الان باتجربه شده‌ام و در تیم ملی بازی می‌کنم. این انتخاب برای من بسیار مهم است، اینکه به کدام تیم بروم و بتوانم 100 درصد توانم را به کار گیرم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول