اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پروژه مهر دهدشت با حساسیت ویژه اجرا می‌شود

سرپرست آموزش و پرورش دهدشت گفت: پروژه مهر با در نظر گرفتن همه دستورالعمل مقابله با کرونا با حساسیت ویژه دنبال می‌شود.

پروژه مهر دهدشت با حساسیت ویژه اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، روح‌الله پناهنده امروز در نشست کارگروه توسعه مدیریت آموزش وپرورش دهدشت اظهار داشت: پروژه مهر و الزامات مهم آن همچنین شرایط کرونایی حاکم بر شهرستان با توجه به آغاز متفاوت سال تحصیلی دو موضوع مهمی هستند که باید با جدیت و حساسیت دنبال شوند.

سرپرست آموزش و پرورش دهدشت گفت:با توجه به بحران کرونا و اهمیت سلامتی دانش آموزان و فرهنگیان و کم کردن دغدغه خانواده‌ها حوزه مالی و خدمات نسبت به ساماندهی و نظارت دقیق بر کار سرایداران اهتمام داشته باشند.

وی اضافه کرد: از طریق فضای اتوماسیون شرح وظایف خدمت گزاران و سرایدران مدارس ابلاغ و مهمتر از آن از طریق مدیریت مدرسه و بازدیدهای میدانی بر حسن انجام کار آنها نظارت جدی صورت گیرد.

پناهنده تصریح کرد: همه پیش بینی‌ها بر اساس پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد مدیریت بحران کرونا با محوریت حوزه پرورشی و سلامت و با هماهنگی با حوزه پشتیبانی انجام می‌شود.

سرپرست آموزش وپرورش دهدشت گفت:بر اساس مصوبه شورای سلامت ارزیابان بهداشت و سلامت در ادارات و نهادها مختلف مرتب و منظم و بدون ملاحظه در مدارس حضور خواهند یافت.

پناهنده هر گونه اهمال و عدم توجه را غیر قابل توجیه دانست و گفت : موضوع سلامتی دانش آموزان و فرهنگیان است پس لازم است همه ما به هر شکل ممکن و با توجه به اختیارات ابلاغی و مصوب در این جهت کوشا باشیم.

سرپرست آموزش وپرورش دهدشت ادامه داد: موضوع گندزدایی و ضد عفونی کردن مدارس و محیط‌های آموزشی و اداری از طریق معاونت پرورشی و حوزه سلامت منظم و مرتب پیگیری شود.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول