اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شیوع کرونا در سمنان با رویکردهای علمی کاهش یابد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان بر لزوم رفع چالش افزایش شیوع کروناویروس در این استان با رویکردهای علمی و کارشناسی تأکید کرد.

شیوع کرونا در سمنان با رویکردهای علمی کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج رئیسیان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و ستاد مقابله با کروناویروس استان سمنان که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی استان که برای مقابله با کروناویروس در تلاش هستند، نهایت قدردانی را داریم.

وی اضافه کرد: با وجود تأکیدهای ستاد ملی مقابله با کروناویروس شاهد افزایش سفر و کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مناطق شهری و روستایی استان سمنان هستیم که این امر سبب افزایش ابتلا به کرونا در جامعه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان ادامه داد: در این جلسه برای رفع چالش افزایش شیوع کروناویروس در استان سمنان، با رویکردهای علمی و کارشناسی تصمیم‌های همسو با ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شود.

رئیسیان خاطرنشان کرد: مردم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ستاد مقابله با کروناویروس را جدی بگیرند تا از شیوع بیشتر این ویروس در جامعه جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول