اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزاری بیش از 500 برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در هرمزگان/ بهره‌برداری از 40 پروژه محرومیت‌زدایی توسط «سپاه»

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از برگزاری بیش از 500 برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس توسط رده‌های مختلف سپاه و بسیج در سراسر استان خبر داد.

برگزاری بیش از 500 برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در هرمزگان/ بهره‌برداری از 40 پروژه محرومیت‌زدایی توسط «سپاه»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری ظهر امروز در نشست خبری که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد ضمن تقدیر از پزشکان و کادر درمان در جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا، اظهار داشت: امسال هفته دفاع مقدس حال و هوای دیگری دارد. چند ماهی است که درگیر بیماری کرونا هستیم و لازم است خداقوتی عرض کنم محضر کار درمان، پزشکان و پرستاران عزیز که در خط مقدم جبهه سلامت تلاش کردند و شهدای عزیزی را تقدیم نمودند.

وی افزود: امسال به جهت بیماری کرونا، محدودیت‌هایی در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس به وجود آمد ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تب و تاب و حال و هوای دفاع مقدس در استان باقی بماند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در ادامه گفت: ان‌شاءالله برنامه‌ها همانند سال‌های گذشته ولی با رعایت شیوه‌نامه‌ها برگزار می‌شود. با توجه به شرایط استان مقداری برنامه‌ها محدود شد اما سعی کردیم این کار ارزشمند و اثرگذار را دنبال کنیم.

سردار سالاری تصریح کرد: افتخار این را داریم که امسال به‌مناسبت هفته دفاع مقدس شاهد بیش از ۵۰۰ برنامه در سراسر استان توسط رده‌های مختلف سپاه و بسیج باشیم.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس آغاز می‌شود و در اولین روز از هفته دفاع مقدس رزمندگان عزیز، جانبازان دفاع مقدس، فرماندهان جبهه و جنگ با مقام عظمای ولایت به‌صورت ویدیوکنفرانس در ارتباط هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان داشت: یکی از توفیقات ما در این ایام کمک‌رسانی به مردم محروم به‌مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس می‌باشد که بیش از ۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در سطح استان خواهیم داشت.

سردار سالاری افزود: این پروژه‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی، ساخت منازل محرومین و افراد تحت پوشش کمیته امداد، ساخت مدرسه و پروژه‌های عمرانی، پروژه‌های عام‌المنفعه مثل مجموعه‌های ورزشی، مجموعه‌های فرهنگی، پایگاه‌های بسیج، ساختمان‌های اداری مقاومت بسیج و... ان‌شاءالله در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های جدی برای رفع محرومیت، تامین آب شرب مردم روستاهای مناطق محروم است. ما ان‌شاءالله در هفته دفاع مقدس اعزام گروه‌های جهادی در قالب فعالیت‌های مختلف به مناطق محروم و سیل‌زده جاسک و بشاگرد و هم‌چنین اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی مانند جشنواره‌های فرهنگی، برگزاری برنامه‌های شب شعر دفاع مقدس و عاشورا، رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس، روایتگری یادگاران دفاع مقدس را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا در سطح استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرستان بندرلنگه اجرا خواهد شد.

سردار سالاری در ادامه بیان داشت: دیدار فرماندهان و رزمندگان و جانبازان 8 سال دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس و تجدید پیمان با شهدا و مقام عظمای ولایت، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، فضاسازی سطح شهر، رژه خدمت در راستای قرارگاه مواسات و همدلی و تهیه بسته‌های معیشتی و اقلام مورد نیاز مانند لوازم‌التحریر، لباس و... برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، رژه موتورسواران بسیجی در این ایام با گرامی‌داشت یاد شهدای گرانقدر، همه این‌ها از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که ان‌شاءالله همانند سال‌های گذشته با قدرت انجام خواهد شد.

عکس: عادل ذاکری

خبرنگار: هستی دهقانی

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول