اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رکوردگیری پارادوومیدانی‌کاران در دو مرحله برگزار می‌شود

جلسه کمیته فنی انجمن پارادوومیدانی درباره برگزاری مسابقات رکوردگیری تشکیل شد.

رکوردگیری پارادوومیدانی‌کاران در دو مرحله برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه کمیته فنی انجمن پارادوومیدانی امروز (شنبه ۲۹ شهریور ماه) با حضور محمدرضاگلشنی سرپرست ورزش قهرمانی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین، بهمن رضایی رئیس انجمن پارادوومیدانی، سید‌جواد موسوی دبیر فدراسیون، شیعه نایب رئیس بانوان انجمن و خلیلی مسئول کمیته داوران پارادوومیدانی، پیرو جلسه هماهنگی مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون و انجمن درباره مسابقات رکوردگیری برگزار شد.

محمدرضاگلشنی در خصوص برگزاری رکوردگیری ملی‌پوشان پارادوومیدانی اظهار داشت: مطابق با صحبتهای صورت گرفته، مقرر شد رقابتهای رکوردگیری پارادوومیدانی را در دو مرحله  و ماه های مهر و اسفند سال جاری برگزار کنیم. البته پیش از این، مکاتبات لازم با فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با کرونا درخصوص رعایت کامل کلیه پروتکل های بهداشتی انجام شده است تا سلامت ورزشکاران با مشکلی مواجه نشود. در این جلسه رکورد نفرات معرفی شده از سوی هیئت های استانی را با نفر سوم جهان تطبیق دادیم تا لیست نهایی مشخص شود.

سرپرست ورزش قهرمانی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین افزود: نام ورزشکاران دارای صلاحیت برای حضور در این رویداد طی نامه ای به استان ها اعلام خواهد شد. مسابقات رکوردگیری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد چرا که سلامت ورزشکاران برای ما در اولویت قرار دارد.

بهمن رضایی با اشاره به اینکه هدف ما از برگزاری رکوردگیری، بررسی وضعیت ورزشکاران و نیز شناسایی دوومیدانی‌کاران است، عنوان کرد: ورزشکارانی که با عملکرد موفق در تورنمنت‌ها، سهیمه پارالمپیک را به دست آورند، شرایط کنونی‌شان را مورد ارزیابی می‌کنیم. این رکوردگیری نشانه ای از نحوه عملکرد ورزشکاران در این مدت است. انتظار دارم پارادوومیدانی‌کاران با تمریناتی که پشت سر گذاشتند بتوانند رکوردهای خوبی را ثبت نمایند. مرحله اول رکوردگیری هفته اول مهر ماه، در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب استان تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوگروه مردان و بانوان برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن پارادوومیدانی افزود: پیش از این، مطابق با صحبت های کمیته ملی پارالمپیک، رکورد نفر سوم جهان را برای حضور ورزشکاران در این رقابت ها مد نظر قرار دادیم و بر اساس آن نفرات را از استان ها انتخاب کردیم.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم مرحله دوم این رکوردگیری را با حضور نماینده IPC در اواخر سال جاری برگزار کنیم، گفت: در این مرحله، علاوه بر نفراتی که در دور نخست حضور داشتند، ورزشکارانی که عملکردشان در آینده پیشرفت کند و توانایی کسب سهمیه را داشته باشند می توانند حضور پیدا کنند.: ورزشکاران زیر نظر مربیان در حال تمرین هستند و من از طریق فضای مجازی با آنها در تماس هستم و برنامه تمرینی شان را زیر نظر دارم. برخی از ورزشکاران ما از خردادماه به بعد، باتوجه به وضعیت سفید بودن استان محل سکونت آنها نسبت به بیماری کرونا و نیز وجود مجوز فعالیت باشگاه ها، علاوه بر بدنسازی، تمرینات تکنیکی خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی پیگیری کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: به جز حامد امیری که در ماده پرتاب نیزه در اردوی آخر سال گذشته، در حضور نماینده فنی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون رکوردگیری انجام داد و توانست حدود یک متر و ۸۲ سانتی متر رکورد جهان را ارتقا دهد، سایر ملی پوشان باید در این رکوردگیری حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول