اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

15 هزار تراکنش گاز مایع در بستر الکترونیکی انجام شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: بیش از 15 هزار تراکنش گاز مایع در بستر الکترونیکی انجام شده است.

15 هزار تراکنش گاز مایع در بستر الکترونیکی انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله گیتی منش ظهر امروز در بازدید  از تاسیسات گاز مایع با اشاره به اجرای مطلوب طرح توزیع الکترونیک گاز مایع، از انجام  بیش از  15 هزار تراکنش گاز مایع در بستر الکترونیکی خبر داد.

وی که به منظور بررسی فرآیند تامین و توزیع این فرآورده و مشکلات پیش‌روی تاسیسات و نمایندگی‌های توزیع بویژه روستاهای صعب‌العبور و مرزی استان از تاسیسات گاز مایع شهرستان سروآباد بازدید کرد، از همراهی مسوولان و عاملین توزیع در راستای اجرای مطلوب توزیع الکترونیک گاز مایع تقدیر کرد.

وی تامین گاز مایع خانوارهای مصرف کننده، عرضه و فروش با قیمت مصوب دولتی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه این فرآورده را از مزایای استفاده از این طرح عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان سپس با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مصرف کنندگان گاز مایع و تکریم این عزیزان در زمان حضور در تاسیسات برای دریافت گازمایع و با توجه به توزیع الکترونیک این فرآورده افزود: واحدهای صنفی و صنعتی و همچنین خانه باغ‌ها می‌توانند در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir ثبت‌نام کرده و کپسول مورد نیاز خود را از عاملان مجاز به قیمت مصوب دریافت کنند.

گیتی منش سپس از هماهنگی برنامه‌ریزی منطقه جهت تامین گاز مایع مورد نیاز استان از مبادی تامین خبرداد و افزود: کمبودی در خصوص عرضه گازمایع جهت مصرف کنندگان واقعی گازمایع در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول