اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

19 هزار نفر در آذربایجان دعوا کردند/ افزایش نزاع در استان

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از نزاع 19 هزار و 407 نفر در پنج ماهه امسال در استان خبر داد.

19 هزار نفر در آذربایجان دعوا کردند/ افزایش نزاع در استان

علی صفایی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت:19 هزار و 407 نفر در پنج ماهه امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعان نزاع 18 هزار و 778 نفر بود، حدود 3 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی، افزود: از کل مراجعان نزاع در طی این مدت 4 هزار و 862 نفر زن و 14 هزار و 545 نفر مرد بودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هر کدام به‌ترتیب حدود 3 درصد کاهش و 6 درصد افزایش را نشان می دهد.

صفایی‌فرد یادآور شد: در مردادماه امسال نیز آمار مراجعان نزاع با 12 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 4 هزار و 682 نفر رسیده است که از این تعداد 3 هزار و 487 نفر مرد و یک هزار و 195 نفر زن بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کل مراجعان مدعی صدمات نزاع در سال 98 به ادارات پزشکی قانونی استان برابر با 36 هزار و 656 نفر بود که از این تعداد 26 هزار و 709 نفر مرد و 9 هزار و 947 نفر زن بودند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول