اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی در کمیسیون امنیت ملی

قرار است کمیسیون امنیت ملی مجلس به بررسی سازش خیانت‌بار کشورهای امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی در حضور نمایندگان گروه‌های مقاومت فلسطینی و لبنانی بپردازد.

بررسی سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی در کمیسیون امنیت ملی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای بررسی سازش خیانت‌بار کشورهای امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی روز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه تشکیل جلسه می‌دهد و به همین جهت از نمایندگان گروه‌های مقاومت فلسطینی و لبنانی دعوت کرده است.

اعضای این کمیسیون تخصصی مجلس در ادامه نشست روز یکشنبه به جمع‌بندی و بررسی نهایی طرح‌ها و لوایح اجرایی به کمیته‌ها و ادامه بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل می‌پردازند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه یکم مهرماه ضمن مروری بر آخرین اخبار از مسئولان ذی‌ربط دعوت کرده تا به بررسی آخرین تحولات خاورمیانه بپردازد.

اعضای هیات رئیسه کمیسیون نیز صبح روز چهارشنبه دوم مهرماه با رؤسای کمیته‌ها نشستی را خواهند داشت.

بر اساس دستور کار اعلام شده کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دوشنبه 31 شهریور ماه برای بررسی 'لایحه پروتکل همکاری و تعامل میان مراجع مرزبانی الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر، 'طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی' و'طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشسگی بین صندوق‌های بازنشستگی' تشکیل جلسه می‌دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول