اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

گفتمان دفاع مقدس فرصت تقویت خودباوری و خودکفایی است

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه گفتمان دفاع مقدس بهترین فرصت خودباوری و خودکفایی است گفت: برنامه‌های امسال با شعار «ما قوی هستیم» در محورهای ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و در قالب فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

گفتمان دفاع مقدس فرصت تقویت خودباوری و خودکفایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی مختاری بعد از ظهر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور تجلیل از هشت سال حماسه و ایثار رزمندگان اسلام، ۲۲۰ عنوان برنامه با موضوعات مختلف در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های امسال با شعار «ما قوی هستیم» در محورهای ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و در قالب فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمندی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: یکی از راهکارهای ما برای انتقال فرهنگ ایثار به نسل جوان استفاده از فضای مجازی است که ما در هفته دفاع مقدس تلاش می‌کنیم تمرکز ویژه‌ای در این حوزه داشته و به دنبال تاثیرگذاری در این فضا هستیم.

وی در این زمینه نقش اثرگذار رسانه‌ها را یادآور شد و گفت: باید رسانه‌ها و فضای مجازی تمرکز زیادی برای نمایش زیبایی‌های دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان داشته باشند تا بدین وسیله شاهد ارتباط‌گیری آنها با فرهنگ دفاع مقدس باشیم.

مختاری به بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: ویزیت رایگان در مناطق محروم، برپایی نمایشگاه عکس، خاطره‌گویی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، نواختن زنگ مقاومت، عطرافشانی و غبار رویی مزار شهدای شهرستان، تجلیل از رزمندگان و مدافعان سلامت، فضاسازی مساجد و حسینیه‌ها از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که در پایگاه‌های مقاومت ادارات، مدارس و روستاها اجرا می‌شود.

وی به ضرورت اهداف واقعی هفته مقدس و معرفی آن به نسل جوان تاکید کرد و افزود: هفته دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید با جستجو در آن بتوانیم به بهترین شکل ممکن ارزش‌های را در جامعه برای نسل جوان نهادینه کنیم. 

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس افزود: تقویت اعتماد به نفس و خودباروی، تکیه به توانمندی‌های داخلی به ویژه در جوانان، خودکفایی، رشد باورهای دینی و معنوی، تولد تفکری بسیجی و جهادی، تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی از جمله مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول