اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

الزام مدیران برای اعطای مرخصی به کارمندان

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: موضوع مطالبات مانده مرخصی‌های بازنشستگان به یک موضوع فرسایشی تبدیل شده است.

الزام مدیران برای اعطای مرخصی به کارمندان

اقبال عباسی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: طرح‌های خوب و موثری  در خصوص 6 تالاب‌ سطح چهارمحال و بختیاری  در دستور کار قرار گرفته که پیش‌بینی مشکلات اجتماعی و پیگیری برای بهره‌برداری اصولی از ظرفیت‌های تالاب‌های استان در این طرح‌ها لحاظ شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح مفید و موثری برای تالاب چغاخور برنامه‌ریزی و اجرا شد و امروز اجرای طرح دیگری نیز برای تالاب گندمان به تصویب رسید که باید بعد از برنامه‌ریزی برای طرح‌های بهره‌بردای، حفظ و نگهداری طرح‌های پدافندی نیز برای این پروژه طراحی  شود زیرا این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه پیگیری طرح‌های پژوهشی بحث حق آبه‌های استان باید مورد مطالعه دقیق قرار گرفته و پیگیری شود تا بتوانیم از حق آب استان به صورت علمی و مطالعه شده دفاع کنیم و شاهد متضرر شدن کشاورزان و صنعتگران استان نباشیم زیرا من احساس می‌کنم دلیل این حق کمتر از میزان مورد نیاز که از آب زاینده‌رود نصیب استان شده به دلیل عدم آگاهی دقیق و علمی به مبحث حق آبه‌ها بوده که منجر به ضعیف بودن دفاعیات و رای به خروج آب شده است.

در ادامه عباسی اضافه کرد: موضوع مطالبات مانده مرخصی‌های بازنشستگان به یک موضوع فرسایشی تبدیل شده و نارضایتی‌هایی را به همراه داشته است و نیاز است اقدامی عاجل برای این موضوع صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: عدم اعطای مرخصی به کارمندان  همواره مشکلاتی را  ایجاد می‌کند و مصوب شده اعتبار پرداخت مانده مرخصی‌های بازنشستگان از اعتبارات مبتنی بر صرفه‌جویی اداره و دستگاه مربوطه تامین شود تا مدیران مجبور به اعطای مرخصی برای کارمندان فعلی شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در مواقع نزدیک شدن کارمندی به بازنشستگی باید تلاش کنید میزان مرخصی‌های معوق وی شناسایی و اعطا شود و نباید بگذاریم کارمندی طلب‌کار بماند و معترض شود همچنین برای افراد بازنشسته‌ شده که معوقاتی دارند از هر محلی که در توان است من جمله فروش املاک، برای پرداخت حقوق مانده‌ آن‌ها باید اقدام شود.

وی تصریح کرد: ۶ میلیاد از اعتبارات جاری استان در اختیار دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت تا مانده مرخصی‌های بازنشستگان سال 1397 پرداخت شود.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول