اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

درگیری تظاهرات کنندگان و پلیس در مرکز لندن

معترضان به محدودیت‌های کرونایی اعلام شده توسط دولت انگلیس طی تظاهراتی در مرکز لندن با پلیس درگیر شدند.

درگیری تظاهرات کنندگان و پلیس در مرکز لندن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پلیس لندن روز شنبه با معترضان به محدودیت‌های کرونایی در این شهر درگیر شد. این در حالی است که شهردار این شهر هشدار داده که این احتمال وجود دارد که به زودی محدودیت‌های شدیدتری برای جلوگیری از افزایش شدید ابتلا به کرونا در این شهر اتخاذ خواهد شد.

درگیری زمانی آغاز شد که پلیس تلاش داشت تا صدها تظاهرات کننده را که در مرکز لندن در میدان «ترافالگار» تجمع کرده بودند را متفرق کند.

برخی تظاهرات کنندگان به ایجاد مانع پرداخته تا جلوی افسران پلیس برای بازداشت معترضان را بگیرند که همین موضوع باعث ایجاد ترافیک سنگین در این منطقه شلوغ در لندن شد.

تظاهرات امروز با عنوان «مقاومت و اقدام برای آزادی» برگزار شد که طی آن ده‌ها نفر به محدودیت‌های کرونایی اعمال شده در لندن اعتراض کردند. تظاهرات کنندگان نوشته‌هایی در دست داشتند که بر روی برخی از آنها نوشته بود که «حالا این استبداد است» و شعار آزادی سر می‌دادند.

کابینه محافظه کار انگلیس این هفته تمامی تجمع‌های اجتماعی بیش از شش نفر در این کشور را با هدف جلوگیری از افزایش شدید شیوع ویروس کرونا ممنوع اعلام کرده است.

شهرهای شمال غربی این کشور نیز محدودیت‌های شدیدتری را برای کنترل شیوع ویروس کرونا اعمال کرده‌اند که زندگی 13.5 میلیون نفر را تحت تاثیر قرار داده است.

 

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول