اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

معرفی محمدی به‌عنوان فرماندار جدید ملکان

نقی محمدی، به‌عنوان فرماندار جدید ملکان معرفی شد.

معرفی  محمدی به‌عنوان فرماندار جدید ملکان

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی، فرماندار جدید ملکان منصوب و در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

در این جلسه، نقی محمدی به‌عنوان فرماندار جدید ملکان معرفی و از خدمات و تلاش‌های صابر تقویمی، فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

نقی محمدی، متولد 1349 در میاندوآب، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و از نیروهای وزارت کشور است که پیش از این به‌عنوان بخشدار گوگان در شهرستان آذرشهر و بخشدار سراجو در شهرستان مراغه همچنین عضو شورای اسلامی شهرستان میاندوآب خدمت کرده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان‌شرقی در این جلسه، گذر از شرایط حساس کنونی و جنگ اقتصادی را نیازمند مدیریت خاص و ویژه دانست و گفت: دشمنان با جنگ رسانه‌ای به دنبال نفوذ در بین مردم و ایجاد نارضایتی در میان افکار عمومی هستند.

جهانگیر اسکندرزاده با بیان اینکه قدرت مدیریتی کشور در مدیریت بیماری کرونا آشکار شد، افزود: برخلاف عجز و ناتوانی کشورهای پیشرفته و مدعی اروپایی و آمریکا، کشورمان به خوبی از عهده کنترل این بیماری برآمده و الگویی برای دنیا شد.

وی در ادامه خدمت به مردم و رعایت حال مردم را وظیفه اصلی مسوولان دانست و متذکر شد: باید به مردمی که بیش از چهار دهه است تمام فشارها و مشکلات را تحمل کرده‌اند، خدمت کنیم.

اسکندرزاده تصریح کرد: حفظ وحدت و همدلی همچنین توجه به توانمندی‌های داخلی و استفاده از ظرفیت مسوولان در رفع مشکلات و توسعه مناطق مختلف کشور موثر است و در این میان نباید مسائل جناحی، حزبی و قومی اثرگذار باشد.

وی همچنین مسوولان شهرستان ملکان را به همکاری با فرماندار جدید این شهرستان فراخواند و بر اهتمام همه ادارات شهرستان برای حل مشکلات مردم تأکید کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول