اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب مربع‌های قرمز رونمایی شد

آئین رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «مربع‌های قرمز» در نهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب مربع‌های قرمز رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، در آستانه‌ چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «مربع‌های قرمز» از سوی مؤسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی شامگاه امروز در بهشت زهرا(س) برگزار شد.

در این آئین معنوی که در جوار در جوار مزار شهدای دفاع مقدس برگزار شد، متن تقریظ رهبر انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «مربع‌های قرمز» رونمایی شد. 

سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح و جمع محدودی از پیشکسوتان جهاد و مقاومت و فعالان حوزه‌ ادبیات و هنر دفاع مقدس، با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در این مراسم حضور داشتند.

کتاب «مربع‌های قرمز» خاطرات شفاهی حاج حسین یکتا است که به قلم زینب عرفانیان تدوین و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

این مراسم بصورت زنده از سایت و صفحات پایگاه اطلاع‌رسانی  KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی و شبکه سوم سیما پخش شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ت/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول