اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مغایرت با استقلال علمی و فرهنگی کشور نخستین اشکال سند ۲۰۳۰ است

امام جمعه سلطانیه با تشریح اجمالی ابعاد سند ۲۰۳۰ و هشدارهای چندین باره مقام معظم رهبری در مورد خطرات این سند گفت: مغایرت با استقلال علمی و فرهنگی کشور اولین اشکال سند ۲۰۳۰ است.

مغایرت با استقلال علمی و فرهنگی کشور نخستین اشکال سند ۲۰۳۰ است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب شنبه شب در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نظامی راه به جایی نبرده و در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را آزموده است و لذا از راه جنگ نرم وارد شده، اظهار کرد: سند ۲۰۳۰ نفوذ فرهنگی و نرم دشمن را هموار می‌کند.

امام جمعه سلطانیه با تشریح اجمالی ابعاد سند ۲۰۳۰ و هشدارهای چندین باره مقام معظم رهبری در مورد خطرات این سند تصریح کرد: مغایرت با استقلال علمی و فرهنگی کشور اولین اشکال سند ۲۰۳۰ است.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای آموزش و پرورش و معلمان باید سند ۲۰۳۰ را مطالعه و با ابعاد و اهداف آن آشنا شوند، افزود: مدیریت مهمترین و حساس‌ترین نهاد آموزشی و پرورشی کشور و تربیت نیرو برای دشمن دومین اشکال و خطر سند ۲۰۳۰ است.

حسینی‌نسب به اهداف سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و با تاکید بر اینکه اهداف این سند بر خلاف آموزه‌های دینی و اسلامی است،  تصریح کرد: برابری جنسیتی، اختلاط آموزشی، عادی بودن ارتباط دختر و پسر نامحرم، خلاف حقوق کودک شمرده شدن تربیت و خشونت معرفی شدن شهادت از جمله اهداف این سند است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به مشاوره در انتخاب رشته که یکی از موضوعات جلسه بود، و با تاکید بر هدایت دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای، اذعان داشت: تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حلول ماه صفر و معروف بودن این ماه به نحوست گفت: نحوست ماه صفر ریشه دینی ندارد، بلکه بخاطر حوادثی که در این ماه اتفاق افتاده، به نحس بودن معروف شده است که با توسل و صدقه قابل رفع است.

 انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول