اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ساخت پروژه 224 واحدی برای ایثارگران زنجانی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از آغاز عملیات اداری و اجرایی ساخت پروژه 224 واحدی مسکن ایثارگران و خانواده معظم شهدا خبر داد و گفت: تامین مسکن ایثارگران از اولویت‌های بنیاد است.

ساخت پروژه 224 واحدی برای ایثارگران زنجانی

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر آنچه که امروز نظام اسلامی به عنوان دستاوردی گرانبها از آن برخوردار است، ماحصل فداکاری و رشادت‌های ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه بنیاد شهید در حمایت از جامعه هدف خدمات متعددی ارائه می‌دهد، افزود: خدمات بنیاد شهید در بخش، مسکن، درمان، تحصیل و ... ارائه می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اقدامات این بنیاد در تأمین مسکن ایثارگران گفت: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم و باید پیگیر مشکلات ایثارگران باشیم.

وی با بیان اینکه تامین مسکن جامعه ایثارگری یکی از اولویت‌های مهم بنیاد شهید محسوب می‌شود، تاکید کرد: پیگیری مشکل مسکن ایثارگران نیازمند تعامل و توجه ویژه همه مسؤولان است.

کاظمی از آغاز عملیات اداری و اجرایی ساخت پروژه 224 واحدی مسکن ایثارگران و خانواده معظم شهدا خبر داد و گفت: تنظیم تفاهم‌نامه تامین مسکن برای ایثارگران و خانواده معظم شهدا بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری زنجان و ایجاد هماهنگی لازم با بانک‌های عامل پرداخت‌کننده تسهیلات مسکن انجام شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول