اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ضرورت راه‌اندازی هنرستان تخصصی فوتبال در ساوه

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی شن سا گفت: احداث و راه‌اندازی هنرستان تخصصی فوتبال در این شهرستان ضروری است.

ضرورت راه‌اندازی هنرستان تخصصی فوتبال در ساوه

محمد مرتضوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: این شهرستان دارای جوانان مستعد ورزشی در زمینه فوتبال  است که علاقمند به ایجاد هنرستان ورزشی فوتبال هستند.

وی با اشاره به این که راه‌اندازی این هنرستان در ساوه دارای اهمیت است، اظهار کرد: در صورت موافقت با راه‌اندازی این مهم، ساوه برای نخستین بار در کشور از هنرستان تخصصی فوتبال بهره‌مند می‌شود.

وی بیان کرد: شهرستان ساوه با برخورداری از بزرگ‌ترین شهر صنعتی ایران و خاورمیانه، فقط تا مقطع تحصیلی دوره اول متوسطه، امکانات و مرکز تحصیلی ورزشی در شهر صنعتی کاوه دارد و برای ادامه تحصیل در دوره دوم متوسطه دانش‌آموزان این منطقه می‌بایست با شرایط سختی به مدارس ساوه هدایت شوند.

مرتضوی‌نژاد گفت: متأسفانه این امر با وجود حوادث، خطرات و استرس ناشی از رفت و آمد از ساوه به شهر صنعتی برای گذراندن رشته ورزشی فوتبال و نیز هزینه‌های مازاد قشر کارگری، در نهایت منجر به ترک تحصیل فرزندان یا افول سطح علمی این دانش‌آموزان می‌شود.

وی افزود: احداث و راه‌اندازی این هنرستان که برای اولین بار در کشور برای رشد و ارتقاء سطح علمی فوتبال کشور و نیز ارتقاء فوتبال حرفه‌ای با استفاده از آخرین دستاوردهای نوین جهانی دایر می‌گردد، می‌تواند بارقه امیدی برای رشد و پیشرفت علمی فرزندان عزیز این منطقه و آسودگی خاطر خانواده‌های کارگری باشد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی شن‌سا گفت: مجموعه کارگران ساوه با برخورداری از امکانات و فضاهای ورزشی مناسب می‌تواند با همکاری دلسوزانه مسئولان مورد توجه باشد تا شاهد غنی‌سازی اوقات فراغت و پرورش استعدادهای نسل جوان و جذب سرمایه‌گذار به این منطقه باشیم.

وی افزود: تحقق این مهم در گرو همکاری و هماهنگی مسئولان مربوطه محلی و استانی در تحقق این مهم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول