اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قائدی:شرایط خوب من از بعد از ازدواج رقم خورد/ با دیاباته حرف نمی‌زنیم، ذهن یکدیگر را می‌خوانیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط خوب من از جایی رقم خورد که ازدواج کردم و وقتی وضعیت زندگی‌ام عوض شد شرایط من هم تغییر کرد.

قائدی:شرایط خوب من از بعد از ازدواج رقم خورد/ با دیاباته حرف نمی‌زنیم، ذهن یکدیگر را می‌خوانیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی قائدی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از بازی با الشرطه اظهار داشت: خیلی بازی سختی در پیش داریم. با نیامدن الوحده به مسابقات هم کار ما سخت تر شد و هم راحت تر.

وی افزود: فینال بازی های ما دیدار با الشرطه است.نباید از این بازی امتیاز از دست بدهیم و فقط باید ببریم تا به سرگروهی و مرحله بعد فکر کنیم.روز گذشته هم علی کریمی به تمرینات ما اضافه شد و امیدوارم با قدرت اولین مسابقه را پشت سر بگذاریم.

مهاجم تیم استقلال در خصوص اینکه تیمش در این چند روز استراحت بیشتری نسبت به رقبا کرده است گفت: این اتفاق خوب بود چون در این هوا بدنهایمان سازگاری پیدا کرد. الشرطه 2 بازی انجام داده و الان در سخت ترین شرایط به مصاف ما می‌آید . آنها خسته هستند و این موضوع می‌تواند به نفع ما باشد.

قائدی که با رسانه باشگاه استقلال صحبت می کرد با اشاره به همبازی بودن با شیخ دیاباته عنوان کرد: شیخ انسان خوب و بازیکن بزرگی است. برای من باعث افتخار است که کنار او بازی می‌کنم. اوایل که به تیم آمد با خودم گفتم شاید او مثل مهاجمان قبلی ما نباشد اما در شرایط بازی که او را دیدم متوجه شدم از نظر فنی و کیفی با بقیه خیلی فرق دارد.

وی افزود: او الان فارسی را راحت یاد گرفته و راحت تر می‌شود با او ارتباط برقرار کرد.مهاجم بودن صحبت کردن هم نمی‌خواهد چون ذهن یکدیگر را می‌خوانیم. سبک بازی ما برای همه آشکار شده و همه می‌دانند چگونه کار می‌کنیم.

مهاجم استقلال در خصوص درخشش در این فصل تصریح کرد: شرایط خوب من از یک جایی رقم خورد که ازدواج کردم.وقتی وضعیت زندگی‌ام عوض شد شرایط من هم تغییر کرد. امسال کارم را رویایی شروع کردم و خودم این روزها را می‌دیدم.خدا را شکر می‌کنم که توانستم دل هواداران استقلال را شاد کنم.

قائدی در خصوص اینکه با زدن 10 گل کار خیلی سختی انجام داد و آیا قول دیگری می‌دهد یا خیر عنوان کرد: نه! دیگر قول نمی‌دهم.البته همه سعی و تلاشم را می‌کنم که نام استقلال همیشه بالا باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول