اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مشارکت بسیجیان منطقه شمال شرق در رزمایش همدلی

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج انصار شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال شرق از نقش پررنگ بسیجیان این منطقه در مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در هفته دفاع مقدس خبر داد.

مشارکت بسیجیان منطقه شمال شرق در رزمایش همدلی

سیدمصطفی سیدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود از نقش پررنگ بسیجیان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال شرق در مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه که در هفته دفاع مقدس محقق شد، خبر داد.

وی ادامه داد: کمک‌های مؤمنانه از ارزش‌های انسانی جامعه بشری است که در اسلام تأکید زیادی به آن شده است و همکاران بسیجی ما نیز برای اشاعه این ارزش انسانی اسلامی، هم‌زمانی عزاداری سیدالشهدا (ع) و هفته دفاع مقدس را غنیمت شمرده تا به یاری هم‌وطنان خود بشتابند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج انصار شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال شرق با اشاره به شرایط اقتصادی پیش‌آمده برای هم‌وطنان نیازمند پس از شیوع کرونا و لازمه شرکت بیشتر بسیجیان در طرح مواسات، افزود: هرساله همکاران بسیجی با فرارسیدن ایام محرم و صفر نقش پررنگ‌تری نسبت به سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی ایفا می‌کنند تا روحیه ایثار، فداکاری و همدلی در قالب کمک‌های مؤمنانه از طریق آن‌ها برای  جوان‌ترها ترویج شود.

سیدرضایی خاطرنشان کرد: بسیجیان این منطقه در راستای عمل به توصیه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، کمک ۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی خود را طی یک برگ چک به قرارگاه خدمت‌رسانی شهرستان شاهرود تحویل دادند تا در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول