اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

سهم ۳۱ درصدی صنعت از تسهیلات بانکی/ پرداخت 55 هزار میلیارد ریال طی 5 ماهه

معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت سهم حوزه صنعت و معدن از تسهیلات پرداختی بانک‌ها و موسسات اعتباری به بخش های مختلف در ۴ ماهه اول سال ۹۹ را حدود ۳۱ درصد اعلام کرد.

سهم ۳۱ درصدی صنعت از تسهیلات بانکی/ پرداخت 55 هزار میلیارد ریال طی 5 ماهه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شاتا، در ۴ ماهه اول امسال از مجموع 3 هزار و 664 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک‌ها و موسسات اعتباری به بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، حدود هزار و ۱۶۴ میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت و معدن اختصاص یافته است.

در این گزارش میزان تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری به بخش بازرگانی ۷۴۱ میلیارد ریال اعلام شده که حدود ۲۰ درصد از مجموع تسهیلات پرداختی است.

معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تعداد واحدهای صنعتی مشمول تامین مالی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را مجموعاً ۱۷۱۵ واحد اعلام کرد که در قالب تسهیلات برنامه تولید و اشتغال (تبصره ۱۸) و در قالب پروژه رونق تولید در ۵ ماهه اول سال ۹۹ تسهیلات دریافت کرده اند.

در این مدت، بیش از 27 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات برنامه تولید و اشتغال (تبصره 18 قانون بودجه) به 463 واحد پرداخت شده و همچنین در قالب پروژه رونق تولید نیز 27 هزار و 700 میلیارد ریال و در مجموع حدود 55 هزار 100 میلیارد ریال به 1252 واحد تسهیلات ارائه شده است.

بر اساس این گزارش و در قالب تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) از ابتدای اسفند ماه ۹۷ تا پایان مرداد ۹۹، مبلغ 59 هزار و 974 میلیارد ریال تسهیلات به ۱۰۴۰ واحد پرداخت شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول