اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیام سامی الجابر به AFC درباره تصمیم گیری بازی الهلال-شهرخودرو

اسطوره باشگاه الهلال و عربستان برای کنفدراسیون فوتبال آسیا پیامی درباره بازی الهلال با شهرخودرو ارسال کرد.

پیام سامی الجابر به AFC درباره تصمیم گیری بازی الهلال-شهرخودرو

به گزارش خبرگزاری فارس، بازی امروز شهرخودرو با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل ابتلای بسیاری از بازیکنان تیم سعودی به کرونا به محل چالش و درگیری الهلال با کنفدراسیون فوتبال آسیا تبدیل شده است.

الهلال به دلیل ابتلای بیش از 15 بازیکنش به کرونا خواستار تعویق بازی شده ولی بنا به گزارش منابع آگاه از عربستان این درخواست رد شده است. البته AFC قرار است امروز به صورت رسمی درباره این موضوع تصمیم گیری کند.

در همین راستا سامی الجابر، اسطوره فوتبال عربستان و باشگاه الهلال پیامی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه نوشت که به شرح زیر است:

* تلاش برای ربط دادن موضوع کناره گیری الوحده امارات از لیگ قهرمانان آسیا با تصمیم AFC به رد درخواست این باشگاه به تعویق بازی هایش به درخواست الهلال به  تعویق بازی با شهرخودرو نباید روی کنفدراسیون فوتبال آسیا فشاری بوجود بیاورد تا تصمیمی غیرمنطقی بگیرد.

* الهلال طبق جدول زمان بندی AFC با وجود ابتلای چندین بازیکن به کرونا اما در بازی شرکت کرد ولی این تعداد در این رقابت ها زیاد شد. AFC نباید به خاطر الهلال بلکه باید به خاطر اعتبار خودش و ادامه مسابقات تصمیم عاقلانه ای را بگیرد و راه حلی پیدا کند.

*کنفدراسیون فوتبال آسیا نه به احترام قهرمان آسیا بلکه به احترام رقابت مساوی و عدالت باید تصمیمی بگیرد تا تمام تیم ها بتوانند در شرایطی مساوی این رقابت ها را به پایان ببرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول