اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

علی‌نژاد: فشار به حدادی درست نیست،او با نظر فدراسیون پزشکی اعزام شد/فدراسیون جودو به دنبال تفاهم با فدراسیون جهانی است

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اینکه در این شرایط به فدراسیون یا ورزشکار المپیکی خودمان فشار بیاوریم چندان کار درستی نیست.

علی‌نژاد: فشار به حدادی درست نیست،او با نظر فدراسیون پزشکی اعزام شد/فدراسیون جودو به دنبال تفاهم با فدراسیون جهانی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی علی نژاد در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: مطابق همیشه گزارش عملکرد سال 98 و گزارش حسابرس تحویل و خوشبختانه گزارش مطلب بود و خزانه دار فدراسیون هم گزارش خوبی ارائه کردند. وزنه برداری ایران یکی از قدرتهای بلامنازع دنیا است و در کشور خودمان یکی از 3 رشته پرمدال بوده است. تکواندو، وزنه برداری و کشتی در المپیک‌های مختلف برای ایران مدال داشتند و وزارت ورزش نگاه ویژه ای به این فدراسیون دارد و با وجود تنگناهای مالی که داشتیم مبلغ قابل توجهی به بودجه این فدراسیون ارائه کردیم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا صورتحساب‌های این فدراسیون ابهاماتی داشته است و حتی بحثی در این زمینه هم صورت گرفته است اظهار داشت: من از این موضوع اطلاع ندارم،کسی هم از اعضا به این موضوع اعتراضی در مجمع نکرد و  نمی‌دانم منشا مطلبی که گفتید چه بود و خود آقای مرادی هم در این مورد توضیح می‌دهند.بحث ها هم مغایرت در مورد سرفصل ها بود که نکات مد نظرم را منتقل کردم.

علی نژاد با بیان اینکه به جلسه دیر نیامده است گفت: قرار بود جلسه ساعت 10:30 شروع شود و من دیر نیامدم. 20 دقیقه تاخیر داشتم و یک جلسه هم داشتیم که شاید خیلی مهم نیست در موردش صحبت کنیم.

معاون وزیر ورزش در خصوص تعلیق فدراسیون جودو عنوان کرد: در مورد بحث جودو ما تعلیق هستیم. ما 11 ماه است تعلیق شده ایم و این تعلیق نامحدود بوده است. فدراسیون جودو به دادگاه CAS شکایت کرده و هفته گذشته هم نشست دادگاه برگزار شد که محتویات این نشست محرمانه است. تصمیم دادگاه این بوده ظرف 30 روز طرفین به توافق برسند که در غیر این صورت باید دادگاه خودش رای را صادر کند.هر چند این مذاکرات فرصت خوبی است که فدراسیون جودو با فدراسیون جهانی مکاتبات کند تا مشکلات حل و فصل شود.

وی در خصوص اینکه آیا باید تفاهم از طرف کشور ما شکل بگیرد عنوان کرد: فدراسیون ایران قطعا به دنبال تفاهم با فدراسیون جهانی جودو است است. اگر یکی از طرفین موافق مذاکره نبود دادگاه عالی ورزش هرگز امکان مذاکره طرفین را فراهم نمی‌کرد. امیدوارم نهایتا این تفاهمات شکل بگیرد و اگر نگرفت باید منتظر رای دادگاه شویم.

علی نژاد در خصوص عمل جراحی حدادی گفت: این فدراسیون درخواستی را برای من فرستاد و من هم آن را به مرجع ارجاع دادم.در فدراسیون پزشکی چند جلسه تشکیل شد و حدادی هم تاکید داشت پزشکی که می‌خواهد عمل کند باید تضمین بدهد وی از نظر پرتاب در مسابقات پیش رو دچار مشکل نشود. فدراسیون پزشکی با توجه به اینکه متولی این کار تصمیم گرفت حدادی راهی خارج از کشور شود.

وی ادامه داد: موضوعات پزشکی مسائلی است که از مادربزرگها تا همه در موردش صحبت می کنند اما اجازه بدهید که کارشناسان امر  تصمیم بگیرند. این روال کاملا طبیعی بود و من حتی خودم در این زمینه تصمیم نگرفتم. حتی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در این زمینه تصمیم نگرفتند و قرار شد فدراسیون پزشکی نظر نهایی را بدهد. در گذشته هم در مورد سهراب مرادی و خانم عباسعلی این کار انجام شد و آنها به خارج اعزام شدند و مشکلی هم پیش نیامد. اینکه در این شرایط به فدراسیون یا ورزشکار المپیکی خودمان فشار بیاوریم چندان کار درستی نیست.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه قرار بود حمیده عباسعلی راهی آلمان شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است عنوان کرد: من در این مورد اصلا خبر ندارم و کسی چیزی به من نگفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول